Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas zīmola "Laima" uzturēšanas un attīstības kontekstā
Autor
Potapova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Jekaterina Potapova. Maģistra darbs “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas zīmola „Laima” uzturēšanas un attīstības kontekstā”.
Mūsdienās ir arvien grūtāk panākt, lai ilgus gadus pastāvošs zīmols spētu uzrunāt patērētājus, saglabājot savu unikalitāti. Mārketinga komunikācijām ir īpaši liela ietekme uz šo aspektu.
Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz zīmola un mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, izanalizēt AS „Laima” veikto mārketinga komunikāciju ietekmi uz „Laima” zīmola uzturēšanu un attīstību, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Rezultāti balstās uz „Laima” zīmola patērētāju aptaujas datiem, kā arī uz, darba ietvaros, veiktajām intervijām.
Darbs sastāv no 118 lappusēm, 21 attēla, 1 tabulas un 20 pielikumiem.
Atslēgvārdi: zīmols, identitāte, uztvere, mārketinga komunikācijas, Laima. Jekaterina Potapova. The Master’s thesis “Marketing communication improvement possibilities in the context of “Laima” brand maintenance and development”.
Nowadays it is difficult for existing brands to reach consumers, while keeping its uniqueness. Marketing communications have crucial impact on this aspect.
The aim of the Master’s thesis is, on the basis of brand and marketing communications theory, to make analysis of the JSC “Laima” marketing communications’ impact on “Laima” brand maintenance and development, to identify gaps and give suggestions to overcome them.
The results are based on the survey of “Laima” brand customers, as well as on the interviews, which are made in the terms of thesis.
The thesis consists of 118 pages, 21 images, 1 table and 20 appendixes.
Keywords: brand, identity, perception, marketing communications, Laima.