Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorRatkeviča, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:06Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41893en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23551
dc.description.abstractMūsdienu konkurences un globalizācijas apstākļos, jebkura uzņēmuma stabilas ilgtermiņa izaugsmes dzinējspēks ir inovācijas. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kādu inovāciju ieviešana finanšu pakalpojumu uzņēmumos ietekmē šo uzņēmumu sniegumu. Par galveno uzdevumu tika izvirzīts noskaidrot, kādu inovāciju ieviešana vislielākajā mērā sekmētu finanšu uzņēmumu sniegumu, kā arī noskaidrot inovāciju ieviešanas procesu un ietekmējošos faktorus finanšu pakalpojumu uzņēmumos. Pētījuma gaitā tika veikta teorijas, citu pētījumu rezultātu un statistisko datu analīze, komercbanku ieviesto inovāciju izvērtējums starptautiskā kontekstā un Latvijas komercbankas darbinieku aptauja par inovāciju ieviešanu finanšu pakalpojumu uzņēmumos. Iegūtie rezultāti tika apspriesti ekspertu intervijās. Pētījuma rezultāti atklāj, ka inovāciju ieviešana ietekmē finanšu pakalpojumu uzņēmumu sniegumu (tirgus daļu) un savas attīstības veicināšanai uzņēmumiem vislielākā uzmanība jāvelta gan pakalpojumu, gan tehnoloģisen_US
dc.description.abstractUnder the circumstances of contemporary competition and globalisation, innovations are a driving force of a stable long-term development for each company. The objective of the Master’s Thesis is to find out what innovations are being introduced in companies of financial services and how their introduction affects performance of the financial companies. The main task is to find out what are the innovations that would facilitate the performance of the financial companies the most, as well as to clarify the process of the innovation introduction and affecting factors in the financial companies. The research included analysis of theory, outcomes of other studies, and statistical data, evaluation of innovations implemented by commercial banks in different countries, and a survey of employees of a Latvian commercial bank on the innovation of financial services companies. Results obtained were discussed during expert interviews. The results of the research reveal that introduction of innovaten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleInovācijas finanšu pakalpojumu uzņēmumosen_US
dc.title.alternativeInnovation in financial services companiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record