Jauna elektrotehnikas interneta veikala un mārketinga komunikāciju plānošana, izstrāde un izplatīšana
Author
Bērtule, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Jauna elektrotehnikas interneta veikala mārketinga komunikāciju plānošana, izstrāde un izplatīšana”. Tirdzniecība Internetā kļūst aizvien izplatītāka, konkurence piesātinātāka, bet patērētāji prasīgāki. Nepieciešams izstrādāt efektīvas mārketinga komunikācijas un ērti lietojamu veikala mājas lapu.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz elektrotehnikas tirdzniecības interneta veikala projektu, izstrādāt atbilstošas patērētāju vēlmēm un vajadzībām mārketinga komunikācijas.
Galvenie darba uzdevumi ir patērētāju un ekspertu anketēšana, konkurentu izpēte, statistikas izpēte.
Pētījumā tika noskaidrots, ka lielākā daļa iedzīvotāju iepērkas interneta veikalos, ik gadu pieaug šo pircēju skaits. Efektīvākās jauna elektrotehnikas interneta veikala mārketinga komunikācijas ir reklāma Internetā, cenu atlaides un Interneta mājas lapa. The topic of master's thesis is “The planning, development and dissemination of marketing communications for an online store of electrotechnics project.” Internet sales are becoming more common, competition denser, but consumers more demanding. It is necessary to develop effective marketing communication and a convenient home page of the online store.
The goal of the thesis is to develop appropriate marketing communications on the basis of electrotechnics trade online store.
The main tasks are to make statistical research, consumer and expert surveys, and the research of competitors.
The study showed that the majority of people are buying electrotechnics in online stores, and the number of buyers grows every year. The most efficient marketing communications of new online store are advertising on the Internet, discounts and internet website.