Viesu mājas tīmekļa vietnes modernizācija
Author
Tinte, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Viesu mājas tīmekļa vietnes modernizācija”.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA „Norinda” tīmekļa vietnes darbību, noteikt problēmas un atrast problēmu iespējamos risinājumus, kā arī sniegt priekšlikumus tīmekļa vietnes modernizācijai.
Darba saturu veido ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un izmantotās literatūras saraksts.
Pirmajā nodaļā tiek atspoguļots uzņēmums SIA „Norinda” un tā darbības raksturojums. Otrajā nodaļā ir izanalizēts tīmekļa vietnes modernizācijas pamatojums. Trešajā nodaļā ir izstrādāts tīmekļa vietnes modernizācijas projekts, kurā ir noteiktas tīmekļa vietnes problēmas un atrasti iespējamie risinājumi tās pilnveidošanai un efektivitātes palielināšanai. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīta projekta realizācija un beidzamajā jeb piektajā nodaļā ir attēlotas kopējās izmaksas tīmekļa vietnes modernizācijas veikšanai dažādās variācijās.
Rezultātā veiksmīgi modernizēta tīmekļa vietne palīdzētu popularizēt uzņēmumu, līdz ar to piesaistot jaunus klientus.
Atslēgvārdi: tīmekļa vietne, CMS sistēma, Wordpress, vietnes optimizēšana. The thesis of diploma is “Modernization of the guesthouse website “.
Diploma thesis aims to study the company “NORINDA” website`s performance, to identify problems and find possible solutions to them, and make future proposals regarding modernization of the website.
This paper consists of an introduction, five chapters with subdivisions, a conclusion and a bibliography.
The first chapter reflects the company “NORINDA” and the characteristics of its performance. The second chapter presents and analyzes the reasons behind the website upgrading process. The third chapter is dedicated to present the modernization project of the designed website, which lays out the problems of the website as well as finds possible solutions for website’s improvement and performance. The fourth chapter describes the implementation of the project and the final or the fifth chapter depicts the total cost of upgrading the performance of the website in different variations.
As a result, successfully upgraded website can help to promote business, thereby attracting new customers.
Keywords: website, CMS system, Wordpress, site optimization.