• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elektroniskais grāmatu veikals Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-7751-Rukans_Ilja_ir05024.pdf.pdf (512.6Kb)
Author
Rukans, Iļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Linowski, Dirk
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbs „Elektroniskais grāmatu veikals Latvijā” tika izstrādāts pamatojoties uz datiem, kuri bija ņemti no elektroniskā veikala www.gora.lv analīzes rezultātiem. Esošais interneta veikals ir vislielākais, kurš piedāva grāmatas krievu valodā Baltijas reģionā, un kurš stradā Latvijā kā daļa no uzņēmuma, kas pārdod gramātas krievu valodā. Maģistra darbs sastāv no ievada, teortiskās daļas, praktiskiem pētījumiem un secinājumiem. Pamatmodeļi elektroniskajai komercijai un tas īpatnības bija izpetītas teoretiskajā darba daļā. Darba autors novērtēja dažādu elektronisko modeļu potenciālus, lai varētu pārdot grāmatas. Pati svarīgāka darba daļa bija teoretisko principu izpēte un elektoriniskā interneta veikala darbības novērtējums. Tematiskās grāmattirdzniecības problēmas Latvijā bija pārbaudītas analizējot tās praktiskajā daļā. Grāmattirdzniecības tirgus analīze tika paveikta balstoties un tā attīstības tendencēm divvalodīgā valstī. Konkurentu darbs bija novērtēts verot īpašu uzmanību uz klientu piesaistīšanas metodēm. Bija veikta interneta veikala analīze nemot vēra tā lomu kopējā uzņēmuma strukturā. Pamatojoties uz konkrētiem datiem bija sastadīta SWOT analīze. Pamatojoties uz veikto tirgus izpēti patērētāju ieradumiem, interneta veikala darbības analīze bija ierosināti optimizācijas piekšlikumi, izmanotojo modeļus B2C un B2B. Tas viss tika piedavāts, lai izveidotu vislielāko interneta veikalu, kurš tirgotu grāmatas krievu valodā Baltijas valstīs. Tajā skaitā tika noteikti kvalitātes un kvantitātes rādītaji darbības kontrolei uz nākamajiem diviem gadiem. Darba nobeigumā ir doti praktisi priekšlikumi uzņēmuma vadībai, lai varētu attīstit interneta veikalu. Darbs sastāv no 75 lappusēm. Darbā ir iekļautas 20 tabulas un 19 zīmējumi. Darbā tika izmantoti 26 literatūras palīglīdzekļi.
 
Master Thesis “Electronic book shop in Latvia” is completed basing on the analysis data of the work of online bookstore www.gora.lv. Given online book store is the biggest online book store offering Russian books in the Baltic and working as a part of Latvia’s biggest bookselling firm – the leader of Russian bookselling market. Master Diploma consists of introduction, theoretical part, practical research and conclusion. Basic electronic commerce models and their peculiarities have been given consideration in the theoretical part of the work. The author of the work evaluated the potential of different electronic commerce models for the bookselling market. A crucial point was the study of theoretical principles of evaluation of online book store work. Topical issues of bookselling commerce development in Latvia were examined in the practical analysis part; an analysis of bookselling market in Latvia was done and basic tendencies of its development within the bounds of a bilingual state. The work of business rivals was evaluated, paying special attention to the methods of attracting costumers. An analysis of online store was done taking in to consideration its role in the united network of the establishment. Basing on this, SWOT analysis was completed. Basing on the completed analysis, on the preferences of consumers and the work of an online store optimization solutions were offered, using models B2C and B2B for making the biggest online Russian bookselling store in the Baltic and qualitative and quantitative indexes to control the work of the store for the period of next two years. In conclusion part practical recommendations were given to improve online bookselling store development management. The work consists of 75 pages. The work inludes: 20 tables, 19 drawings. Bibliography includes 26 sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23598
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV