Show simple item record

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorPliķēna, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:12Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:12Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8252en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23605
dc.description.abstractLinda Pliķēna Maģistra darbā ir veikts pētījums par integrētajām mārketinga komunikācijām SIA “Latvija Statoil”. Maģistra darba mērķis ir izanalizēt un novērtēt SIA “Latvija Statoil” integrētās mārketinga komunikācijas, izpētot to darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, kā rezultātā sniegt pamatotus priekšlikumus SIA „Latvija Statoil”. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām. Maģistra darba pirmajā nodaļā tiek izanalizēta SIA „Latvija Statoil” vēsturiskā izveide un uzņēmuma strukturālā uzbūve, kā arī darbības īpatnības un darbības rezultāti. Otrajā nodaļā tiek analizēti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti. Uzsvars tiek likts uz integrētajām mārketinga komunikācijām , kas tiek uzskat;itas par efektīvu mūsdienu mārketinga koncepviju. Tiek pskatīta mārketinga komunikāciju jēdzienu būtība, to priekšrocības un trūkumi. Jēdzienu būtība tiek parādīta no dažādu mārketinga speciālistu viedokļiem. Vēl tiek apskatīta SIA „Latvija Statoil” mērķa auditorija, kā arī analizētas SIA „Latvija Statoil” reklāmas kampaņas. Trešajā nodaļā uzmanība tiek vērsta SIA „Latvija Statoil” zīmola atpazīstamībai, salīdzinot to ar lielākajiem konkurentiem. Maģistra darba ceturtajā nodaļā uzmanība tiek vērsta darbinieku motivācijai. Tāpat tiek veikts pētījums – motivācijas aptauja SIA „Latvija Statoil” pārdevējiem, izdarot secinājumus un priekšlikumus tās paaugstināšanai. Maģistra darbā ietvertā informācija ir gūta no mārketinga teorijas grāmatām, biznesa laikrakstiem, interneta, kā arī SIA „Latvija Statoil” nepublicētajiem materiāliem. Maģistra darbā izstrādātās rekomendācijas izmantojamas SIA „Latvija Statoil” komunikācijas veidošanai ar klientiem, kā arī degvielas uzpildes staciju mārketinga komunikāciju pilnveidošanai Latvijā. Maģistra darba kopējais apjoms ir 121 lapa (bez pielikumiem), kurās ietverta anotācija, četras nodaļas, kurās iekļautas 7 tabulas, 22 attēli, 11 pielikumi, izmantoti 25 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractLinda Plikena There is a performed research about integrated marketing communications “Latvija Statoil” Ltd in the master paper. Objective of the master paper is to analyze and to evaluate integrated marketing communications of the company “Latvija Statoil,” Ltd. by researching positive and negative aspects of the operations as the result to provide grounded recommendations for „Latvija Statoil,” Ltd. The master paper is composed of four chapter. In the first chapter of the master paper operational characteristic of „Latvija Statoil,” Ltd. is reviewed by showing its historical foundation and a structure of the company as well as features of the operation and operation results. In the second chapter of the paper theoretical aspects of marketing communications are analyzed. Accent is laid on integrated marketing communications as they are regarded as an effective concept of modern marketing. Reviewed aspects involve essence of the term, its advantages and disadvantages. Essence of the term is displayed from the perspective of various marketing specialists. In addition, target audience of „Latvija Statoil,” Ltd. is reviewed and company’s marketing campaigns are also analyzed. In the third chapter attention is given to brand awareness of „Latvija Statoil,” Ltd. and it is being compared with the largest competitors. In the fourth part of the master paper attention is given to the motivation of employees. There is also study performed – a motivation survey for „Latvija Statoil,” Ltd. sales persons by making conclusions and recommendations for increasing of the motivation. An information whitch is included in master paper comes by various theoretical literature, scientific magazines, processed information from Internet, statistical data bases and unpublished information of „Latvija Statoil,” Ltd. Formulated recommendations in the master paper „Latvija Statoil”Ltd can use to make a communication with their customers and to perfect marketing communications of filling stadions in Latvia. Total size of master paper is 121 blank (without appendixes). Where are included annotation, four chapters where have been added 7 tables, 22 images, 11 appendixes, used 25 reading sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas SIA „Latvija Statoil”en_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communications Ltd „Latvija Statoil”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record