Valodas līdzekļi skaistumkopšanas produktu rakstveida reklāmās angļu un latviešu valodās
Autor
Kalmane, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Ločmele, Gunta
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Valoda, kas tiek lietota rakstveida reklāmās, ir rūpīgi pārdomāti vārdi un vārdu salikumi ar kopīgu mērķi ietekmēt pircēja preču izvēli tā, lai palielinātu kāda noteikta uzņēmuma ienākumus. Šis bakalaura darbs pēta valodas līdzekļus skaistumkopšanas produktu rakstveida reklāmās angļu un latviešu valodās un to, kā tie manipulē ar pircēju izvēli. Lai paskaidrotu to, kā valodas līdzekļi tiek izmantoti rakstveida skaistumkopšanas reklāmas, tie tiek apskatīti gan no teorētiskās puses, gan praktiskās. Kopumā šim mērķim tiek izpētītas 236 reklāmas. The language that is used in print advertisements is carefully selected words and phrases with an aim to influence a consumer’s choice to purchase particular products in order to increase a corporation’s profit. The present bachelor thesis investigates the language means in English and Latvian print advertisements for beauty products and how they manipulate consumers’ choices. To explain how language means are used in print advertisements for beauty products theoretical aspects of the language means have been discussed and a total of 236 advertisements have been investigated.