Now showing items 1-4 of 4

    • Mācīšanās no eksistenciālās pieredzes dzīves kvalitātei 

      Veide, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2019)
      Pētījuma aktualitāti nosaka tas, ka, neskatoties uz plašo izglītības virzienu apjomu gan eksaktajās, gan humanitārajās, gan starpnozaru sfērās, ko piedāvā izglītības iestādes Latvijā, lielākoties paliek neatbildēti svarīgi ...
    • Medicīnas studentu pedagoģiskās kompetences veidošanās studiju procesā 

      Puķīte, Margarita (Latvijas Universitāte, 2012)
      Margaritas Puķītes promocijas darbs nozaru (medicīnas) pedagoģijā „Medicīnas studentu pedagoģiskās kompetences veidošanās studiju procesā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes ...
    • Reflektīvā darbība sociālo darbinieku supervīzijā 

      Āboltiņa, Līga (Latvijas Universitāte, 2012)
      Supervīzija Latvijā ir attīstības sākumā, tāpēc nav veikti pētījumi par tās pedagoģisko darbību, sniedzot sociālajiem darbiniekiem profesionālās pilnveides iespējas. Sociālā darba speciālistiem ir nepieciešama pedagoģiski ...
    • Topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšana 

      Latkovska, Evija (Latvijas Universitāte, 2015)
      Promocijas darba mērķis ir izpētīt topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanas zinātniski teorētisko būtību, apzināt, kādā veidā iespējams veicināt topošo skolotāju pedagoģiskās darbības pašizvērtēšanu, un ...