Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorVegners, Emīlsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30093en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24139
dc.description.abstractŠis pētījums ir balstīts uz uzskatu, ka datorspēles nesniedz nekādu ieguldījumu, bet tikai paaugstina iespēju izcelties vardarbīgām situācijām un, ka datorspēles ir radītas tikai lai pavadītu laiku. Šī pētījuma mērķis ir cīnīties ar uzskatu, ka datorspēles nesniedz pozitīvu vērtību Angļu valodas vārdu krājuma apguvē un attīstībā. Par pamatu šim pētījumam tika izmantota pašnovērošana (introspekcija) un atskats pagātnē (retrospekcija). Tika veikta aptauja, lai noskaidrotu datorspēļu ietekmi uz spēlētāju valodas attīstību, un tika saņemtas 20 atbildes. Rezultāti norādīja, ka datorspēles satur lielāku daudzumu ar plusiem nekā mīnusiem, tādējādi norādot uz datorspēļu pozitīvo ietekmi uz subjektu (spēlētāju) vārdu krājuma apgūšanu. Tomēr, šis pētījums ir tikai mazs solis uz daudz lielāku pētījumu, kas jāveic, lai noskaidrotu datorspēļu īsto ietekmi uz valodas attīstību. Atslēgas vārdi: datorspēles; vārdu krājuma apguve; pašnovērošana; atskats pagātnē; spēlētāji; valodas apguves stilien_US
dc.description.abstractThis research paper is based on the belief that computer games give no contribution but increase the risk of violent behaviors emerging amongst gamers and that they are created just to pass the time. The goal of this research paper is to counteract the belief that computer games do not give beneficial value to English vocabulary acquisition and development. Introspection and retrospection were used as a method of this research. The survey to find out the computer games’ influence upon language development on gamers was carried out and 20 responses were received. The results revealed that computer games contain a larger number of pros than cons, stating the positive effect of computer games on gamers' vocabulary acquisition. However, this research paper is just a small step towards a much larger research which must be performed to reveal the true potential of computer games towards language development. Key words: computer games; vocabulary acquisition; introspection; retrospectionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas vārdu krājuma apgūšana izmantojot datorspēlesen_US
dc.title.alternativeEnglish Vocabulary Acquisition via Computer Gamesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record