Show simple item record

dc.contributor.advisorBalode, Inetaen_US
dc.contributor.authorKomara, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:25:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:25:58Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34171en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24179
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs ir par vācu valodas kā svešvalodas apguvi Latvijā. Šā darba mērķis ir attīstīt motivācijas modeli, kurš parāda procesu, sākot no brīža, kad cilvēkam tikai rodas vēlme vai vajadzība mācīties vācu valodu, līdz laikam, kad sasniegti noteikti rezultāti ar šis valodas prasmēm. Motivācijas modelis rāda 4 galvenos posmus: vajadzības avots, motīvi/mērķi, darbība, rezultāts. Šos posmus iziet ikviens, kurš mācās vācu valodu. Šie posmi ir savstarpēji saistīti, tāpēc zinot vajadzības avotu var jau prognozēt, kādi cilvēkam var būt motīvi/mērķi. Pētījums parādīja, ka visbiežāk cilvēka motīvi/mērķi varbūt tiks realizēti tikai nākotnē, kad viņam jau būs labas valodas prasmes, tāpēc šajā virzienā viņam vēl nav vēlamo rezultātu, bet pētījuma dalībnieku atbildes pierāda, ka nereti gūti pavisam citi rezultāti, kas sākotnēji kā motīvs/mērķis nemaz nav izvirzīti. Pētījums arī parādīja, ka visizplatītākais motīvs/mērķis kursa dalībnieku vidū bija saistīts ar darba un izglītības jomu.en_US
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about german language as a foreign acquirement in Latvia.The aim of this work is to develop a motivation model, which shows the process, from begin, when to the person come only a wish or need to study a German language, till time, when the certain results will be reached with those language skills.The motivation model shows 4 main stages: the need source, motive/aim, action, result. Everyone, who learn German language pass those stages. These stages are interrelated, so knowing the need source, is possible to project, what motives/aims has a person. The research have showed, that often his/her motives/aims can be accomplished only in future. So in that direction he/she do not have quickly the wanted results, but research participants answers proves, that also are gained utterly others results, that have initially as a motive/aim at all not been forwarded and the most common motive/aim among course participants has been connected with work and educational fielden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVācu valodas kā otrās svešvalodas motivācijas modelis. Modeļa koncepcijas sociolingvistiskā analīzeen_US
dc.title.alternativeMotivation model of German as foreign language. Sociolinguistic analysis of the model's concepten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record