• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas reklāmu tulkošanas problēmu apskats

Thumbnail
View/Open
306-3637-Indrasa_Maija_EKGr980448.pdf (288.8Kb)
Author
Indraša, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Ločmele, Gunta
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Šī kvalifikācijas darba mērķis ir reklāmu tulkošanas problēmu izpēte Latvijā. Darbs sastāv no 44 lappusēm, tajā iekļauti 5 konkrēti televīzijas reklāmu tulkojumu piemēri, kā arī reklāmu tulkojumi ikmēneša žurnālos sievietēm – 3 plaša patēriņa kosmētikas produktu un 16 ekskluzīvu kosmētikas līdzekļu reklāmas, un pielikums. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā no tām apskatīts reklāmu attīstības vēsturiskais aspekts un reklāmu mērķauditrorija, sīkāk analizējot reklāmu attīstību un mērķauditorijas izmaiņu aktualitāti. Otrajā nodaļā aplūkotas reklāmas attīstības un tulkojumu īpatnības Latvijā, salīdzinājumā ar citām valstīm Kvalifikācijas darba trešā nodaļa ir visplašākā, tā sadalīta divās apakšnodaļās, kurās analizēti konkrēti televīzijas un žurnālu reklāmu tulkojumi Latvijā, salīdzinātas plaša patēriņa un ekskluzīvu kosmētikas produktu reklāmas, aplūkots latviešu valodas pielietojums tajās un ar kosmētiku saistītā terminoloģija latviešu valodā. Ceturtajā nodaļā aplūkotas reklāmas attīstības nākotnes perspektīvas Latvijā un pasaulē. Pēc visu nodaļu apskatīšanas un analīzes darba autors izdarījis secinājumus, kuros tiek aprakstītas galvenās darba izstrādes gaitā gūtās atziņas. Darba pēdējās, 43. un 44. lappusē, izvietots literatūras saraksts, kurš sastāv no literatūras un avotu uzskaitījuma. Literatūras sarakstam seko pielikums.
 
The goal of this Diploma paper is to study Latvian advertisement translation problems. The paper consists of 45 pages; it includes 5 translations of TV advertisements and translations of advertisements in monthly magazines for women – 3 advertisements of consumer cosmetic products, 16 advertisements of exclusive cosmetic products and annex. The Diploma paper consists of 4 Chapters. In the first Chapter historical development of advertising and target audience is studied, analyzing progression of advertisements and actuality of changes in target audience in particular. In the second Chapter particularities of Latvian advertisement development are examined, comparing to other countries. The third Chapter of the Diploma paper is the largest one, divided into two subdivisions and analyzing examples of Latvian TV and magazine advertisements, comparing consumer and exclusive cosmetics adverts, application of Latvian language and terminology, related with cosmetics. In the fourth Chapter future prospective of advertising in Latvia and worldwide is studied. After study and analyze of all the Chapters, the author made conclusions, to which he came during his work on Diploma paper. Last two pages is bibliography, which consists from a list of literature and literary sources. An Appendix comes after the bibliography.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24197
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV