Show simple item record

dc.contributor.advisorLočmele, Guntaen_US
dc.contributor.authorIndraša, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:00Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:00Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3637en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24197
dc.description.abstractŠī kvalifikācijas darba mērķis ir reklāmu tulkošanas problēmu izpēte Latvijā. Darbs sastāv no 44 lappusēm, tajā iekļauti 5 konkrēti televīzijas reklāmu tulkojumu piemēri, kā arī reklāmu tulkojumi ikmēneša žurnālos sievietēm – 3 plaša patēriņa kosmētikas produktu un 16 ekskluzīvu kosmētikas līdzekļu reklāmas, un pielikums. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā no tām apskatīts reklāmu attīstības vēsturiskais aspekts un reklāmu mērķauditrorija, sīkāk analizējot reklāmu attīstību un mērķauditorijas izmaiņu aktualitāti. Otrajā nodaļā aplūkotas reklāmas attīstības un tulkojumu īpatnības Latvijā, salīdzinājumā ar citām valstīm Kvalifikācijas darba trešā nodaļa ir visplašākā, tā sadalīta divās apakšnodaļās, kurās analizēti konkrēti televīzijas un žurnālu reklāmu tulkojumi Latvijā, salīdzinātas plaša patēriņa un ekskluzīvu kosmētikas produktu reklāmas, aplūkots latviešu valodas pielietojums tajās un ar kosmētiku saistītā terminoloģija latviešu valodā. Ceturtajā nodaļā aplūkotas reklāmas attīstības nākotnes perspektīvas Latvijā un pasaulē. Pēc visu nodaļu apskatīšanas un analīzes darba autors izdarījis secinājumus, kuros tiek aprakstītas galvenās darba izstrādes gaitā gūtās atziņas. Darba pēdējās, 43. un 44. lappusē, izvietots literatūras saraksts, kurš sastāv no literatūras un avotu uzskaitījuma. Literatūras sarakstam seko pielikums.en_US
dc.description.abstractThe goal of this Diploma paper is to study Latvian advertisement translation problems. The paper consists of 45 pages; it includes 5 translations of TV advertisements and translations of advertisements in monthly magazines for women – 3 advertisements of consumer cosmetic products, 16 advertisements of exclusive cosmetic products and annex. The Diploma paper consists of 4 Chapters. In the first Chapter historical development of advertising and target audience is studied, analyzing progression of advertisements and actuality of changes in target audience in particular. In the second Chapter particularities of Latvian advertisement development are examined, comparing to other countries. The third Chapter of the Diploma paper is the largest one, divided into two subdivisions and analyzing examples of Latvian TV and magazine advertisements, comparing consumer and exclusive cosmetics adverts, application of Latvian language and terminology, related with cosmetics. In the fourth Chapter future prospective of advertising in Latvia and worldwide is studied. After study and analyze of all the Chapters, the author made conclusions, to which he came during his work on Diploma paper. Last two pages is bibliography, which consists from a list of literature and literary sources. An Appendix comes after the bibliography.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLatvijas reklāmu tulkošanas problēmu apskatsen_US
dc.title.alternativeSurvey of Latvian Advertisement Translation Problemsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record