Show simple item record

dc.contributor.advisorDorošenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorOzols, Imants Frederiksen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:00Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:00Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36552en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24198
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir reklāmas diskursa koherentas organizācijas semiotiskie aspekti. Pētījuma pamatā ir hipotētisks pieņēmums, ka vizuālām un vārdiskām zīmēm ir kopīgas raksturīpašības, kas ļauj identificēt tekstiem (vārdiskiem) raksturīgus kohēzijas rīkus jauktos atspoguļojumos, proti tādos, kur satiekas gan vizuālās, gan vārdiskās zīmes. Maģistra darbu veido divas daļas – teorijas izpēte un praktiska, atlasītu reklāmas vēstījumu analīze.en_US
dc.description.abstractThe topic of the Master thesis is the semiotic aspects of the coherent organisation of the discourse of the advertisements. The starting point of the research is a hypothesis that pictorial representations share crucial common features with verbal representations and thus a set of cohesive resources usually applied to the later can be adopted to establish a cohesive resource within contexts of mixed – verbal and pictorial representations. The MA thesis comprise a discussion on the relevant theory and a practical analysis of the selected advertising messages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleDiskursa semiotika: koherence un kohēzijaen_US
dc.title.alternativeThe Semiotics of Discourse: Coherence and Cohesionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record