Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Olgaen_US
dc.contributor.authorRomanosa, Terēzaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other383en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24211
dc.description.abstractFranču valoda ir sastopama visos pasaules nostūros, šobrīd Frankofonijā ir 77 valstis: 57 dalībvalstis un valdības, kā arī 20 valstis ar novērotāja statusu. Franču valodā runājošo skaits pakāpeniski pieaug. Tā ir valodas mācīšana, kas ir viens no valodas izplatīšanās veidiem un valodas mācīšanas neatņemama sastāvdaļa ir kultūra. Šī darba tēma ir kultūras apmācības pieejas un principi franču valodas mācību grāmatās iesācējiem (A1 līmenis). Darba mērķis ir aplūkot kultūras apmācības attīstību, balstoties uz mācību grāmatām, kurās izmantotas atšķirīgas pieejas. Lai noskaidrotu, kā atšķiras kultūras apmācība dažādās pieejās, tiek izvirzīti trīs darba uzdevumi : pirmkārt, definēt kultūru franču valodas apmācības kontekstā, otrkārt, izpētīt dažādās valodas apmācības pieejas, lai noskaidrotu, kādi principi tajās tiek izmantoti apmācot kultūru, treškārt, analizēt mācību grāmatas franču valodā iesācējiem. Darbu veido divas daļas, teorētiskā un praktiskā.en_US
dc.description.abstractThe French language is represented all around the world, at present the International Organization of la Francophonie comprises 57 member states and governments, three associate members and twenty observers. The number of French speakers constantly increases. An integral part of teaching language is culture. The topic of this paper is the cultural teaching approaches and principles in the French language textbooks for beginners (level A1). The goal of the paper is to examine the correlation between culture and language from the viewpoint of language teaching. To find out how cultural teaching approaches differ, three main tasks are put forward: First of all, defining culture in the context of teaching French; second, researching different approaches to teaching language to find out what principles are employed when teaching about culture; and third, analyzing the French language textbooks for beginners (level A1). The research is comprised of two parts, theoretical and practical.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleKultūras mācīšanas pieejas franču valodas mācību grāmatās iesācējiemen_US
dc.title.alternativeApproches to teaching culture for beginners' french textbooksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record