Pirmās un otrās valodas apguves process pirmsskolas vecuma bērniem
Автор
Pismennaja, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā tiek analizēta pirmās un otrās valodas apgūšanas process pirmskolas vecuma bērniem. Darbā tiek aplūkoti svarīgākie procesi valodas apgūšanā tieši pirmsskolas vecuma bērniem. Bakalaura darba praktiskā daļa sniedz informāciju par skolotājas nozīmīgumu valodas apgūšanas procesā. Skolotāja un bērni tika novēroti un analizēti, uzmanība tika pievērsta kā bērni apgūst valodu pirmsskolas iestādē, kā arī kuras no valodas funkcijām parādās visvairāk valodas apgūšanas procesā. Bakalaura darba mērķis ir saprast, kura no valodām (pirmā vai otrā valoda) dominē valodas apgūšanas procesā, kā arī atrast, kuras valodas tiek izmantotas kurām saziņas funkcijām. Izmantotā metode ir teorētisko un empīrisko avotu analīze.
Atslēgvārdi: Valodas apgūšana, pirmās valodas apgūšana, otrās valodas apgūšana, valodas funkcijas The Bachelor Paper analyses First and Second Language Acquisition Process in Pre-school. The paper deals with the importance of language acquisition process in pre-school. The practical part of the bachelor’s paper provides information about teacher’s role during the language acquisition process in pre-school. Children and teacher were analysed, the attention was paid how children acquire language in pre-school as well as what language functions appeared in this process.
The goal of the bachelor paper is to understand what language dominates more during the language acquisition process in pre-school (first or second language acquisition) as well as to find out which language are used for which functions.
The method used in the bachelor’s paper is the analysis of the theory and the empirical part.
Key words: Language Acquisition, First Language Acquisition, Second Language Acquisition, Language Functions