SGAV metodes analīze spāņu valodas kā svešvalodas mācīšanā un apguvē: daži teorētiskie un praktiskie aspekti
Author
Kalniņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Priedīte, Klāra
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs "SGAV metodes analīze spāņu valodas kā svešvalodas mācīšanā un apguvē: daži teorētiskie un praktiskie aspekti" ir analītisks un deskriptīvs apskats, kas pēta didaktisko un psiholoģisko aspektu ietekmi uz mācīšanas un apguves procesu, izmantojot Strukturāli Globālo Audiovizuālo (SGAV) metodi.
Teorētiskajā daļā tiek pētīti tādi aspekti kā uzmanība, uztvere, motivācija un atmiņa. Praktiskajā daļā tiek analizēta pirmā nodaļa Spāņu Valodas kā Svešvalodas mācību materiāls „Nuevo Ven 1”, kuru valodas mācīšanai izmanto Latvijas Universitātē. Pielikumā ir paskaidrojoši shematiski attēli.
Bakalaura darba izstrādē tiek izmantota deskriptīvā, analītiskā un komparatīvā metode, lai izpētītu SGAV metodes efektivitāti no dažādiem skatu punktiem.
Atslēgas vārdi: SGAV, Spāņu valodas kā svešvalodas apguve, didaktikas psiholoģiskie aspekti, mācīšanas metodes The thesis "The Analysis of SGAV Method in the Teaching and Learning of Spanish as a Foreign Language: Some Theoretical and Practical Aspects" is a descriptive, analytic and comparative review of different didactic and psychological aspects which influence the teaching-learning process using the Structural Global Audiovisual (SGAV) method.
The theoretical part studies the SGAV method through aspects such as attention, perception, motivation and memory. Meanwhile, the practical part is the analysis of methods used in the first unit of the manual of Spanish as a Foreign Language „Nuevo Ven 1” which is used in the University of Latvia. The annex consists of descriptive schemes.
The descriptive, analytic and comparative methods are used in the research to study the effectiveness of SGAV method through different points of view.
Key words: SGAV, Spanish as a Foreign Language, psychological aspects of didactics, teaching methods