Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorĻovočkina, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:26:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:26:13Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43516en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24298
dc.description.abstractVārdu krājuma mācīšana ir viens no nozīmīgākajiem aspektiem, ar kuriem tiek iepazīstināts jaunākā skolas vecuma bērns. Šajā vecumposmā mācīšanas stili ir svarīgi elementi, kas būtu jāņem vērā pasniedzot angļu valodu. Maģistra darba mērķis bija izpētīt, vai uz studentu centrēta pieeja spēj sekmēt vārdu krājuma mācīšanai jaunākā skolas vecuma bērniem, un kuram mācīšanas stilam tika dota priekšroka. Gadījuma pētījums ietvēra novērojumus, interviju ar skolotāju, jaunākā skolas vecuma bērnu anketu, kā arī studentu mācīšanas stilu analīzi. Pētījuma rezultāti parādīja, ka vārdu krājumu prezentācija, izmantojot dzīvē esošus objektus, attēlus un bilžu kartes veicināja jaunākā skolas vecuma bērnu interesi par mācību procesu. Tiek secināts, ka uzdevumi, kas ir izveidoti, balstoties uz jaunākā skolas vecuma bērnu vēlamajiem mācīšanas stiliem spēj veicināt vārdu krājuma mācīšanu jaunākā skolas vecuma bērniem. Atslēgvārdi: jaunākā skolas vecuma bērni, mācīšanas stili, vārdu krājuma mācīšana, studentu vajadzībasen_US
dc.description.abstractVocabulary teaching is one of the most significant aspects that a young learner is introduced to. Learning styles are important components that should be taken into consideration while teaching English to young learners. The goal of the Master Thesis was to find out whether the student-centred learning approach could foster teaching vocabulary to young learners and what learning styles prevailed in the young learners’ classroom. The case study was composed of observations, an interview with a teacher, a questionnaire for young learners and a students’ learning styles survey. The results of the research showed that vocabulary presentation by means of real objects, pictures and flashcards increased the young learners’ interest in the learning process. It is concluded that tasks designed considering the students’ preferred styles of learning could facilitate vocabulary learning. Key words: young learners, learning styles, teaching vocabulary, students’ needsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVārdu krājuma mācīšana jaunākā skolas vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeTeaching Vocabulary to Young Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record