Notikumu mārketinga aktivitāšu efektivitāte klientu lojalitātes uzturēšanā - SIA "LATCONSUL" piemērs
Author
Kalniņa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Autores izvēlētais bakalaura darba temats ir „Notikumu mārketinga aktivitāšu efektivitāte klientu lojalitātes uzturēšanā – SIA „LatConsul”” piemērs.
Bakalaura darba ietvaros ir izvirzīta hipotēze – notikumu mārketings un tā aktivitāšu piedāvātās iespējas veido pozitīvu pieredzi ar uzņēmumu, stiprinot lojalitāti.
Darba pētījuma priekšmets ir notikumu mārketings un tā efektivitāte attiecībā uz klientu lojalitāti. Pētījuma objekts ir SIA LatConsul un tā klienti. Darba mērķis ir noskaidrot vai SIA LatConsul notikumu mārketinga aktivitātes ir efektīvas klientu lojalitātes uzturēšanā.
Darba teorētiskajā daļā autore aplūko sekojošus teorētiskos aspektus: mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas metodes, integrētās mārketinga komunikācijas, notikumu mārketings un to veidi, lojalitātes nozīme, lojalitātes veidi un raksturojums, lojalitātes uzturēšana un saglabāšana.
Darba metodoloģiskajā daļā ir pamatota kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes izvēle un pielietojums. Empīriskajā daļā ir veikts iegūto rezultātu izklāsts un analīze, izdarīti secinājumi, kā rezultātā darbā izvirzītā hipotēze ir pierādīta.
Darba struktūra ir balstīta uz notikumu mārketingu kā klientu lojalitāti atbalsta instrumentu.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, notikumu mārketings, lojalitāte, lojalitātes uzturēšana. The author's choice of undergraduate work theme is "Event marketing activities in maintaining the effectiveness of customer loyalty - Ltd. LATCONSUL example”.
Bachelor's hypothesis is - event marketing and its activities offered a positive experience with the company, strengthening loyalty.
Work study is event marketing and its effectiveness for customer loyalty. The object of research is LatConsul Ltd. and its customers. The goal is to ascertain whether Ltd. LatConsul event marketing activities are effective in maintaining customer loyalty to the company.
Work theoretical part the author deals with the following theoretical aspects: marketing communication, marketing communication techniques, integrated marketing communications, event marketing and the types of loyalty meaning of loyalty and character types, maintenance of loyalty and retention.
The methodological part is based on qualitative and quantitative research methods for selection and use. In the empirical part there has been obtained results and the analysis concludes, as a result of the work's hypothesis is proven.
Structure is based on event marketing and customer loyalty support tools.
Keywords: marketing communications, event marketing, loyalty, fidelity maintenance.