Show simple item record

dc.contributor.advisorStreips, Kārlisen_US
dc.contributor.authorKanča, Mārīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:02Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1585en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24526
dc.description.abstractBakalaura darba "Ziņu formāta maiņa "Lauku Avīzē"/"Latvijas Avīzē" no 2003. gada janvāra līdz 2005. gada decembrim" uzdevums ir palīdzēt noskaidrot, kas nosaka konkrētā medija ziņu izvēli, kāda veida ziņas ir dominējošās, cik veiksmīgi tiek izmantots ziņu ierāmējums ziņas atspoguļošanā un kā tiek veidota medija dienas kārtība. Darba teorētiskā daļa sniedz mediju teorētiķu skaidrojumu, kas ir ziņa, ko var uzskatīt par ziņas vērtīguma kritērijiem, cik būtisks ir ziņu ierāmēšanas mehānisms, kādu lomu medija ikdienā spēlē vārtu sargi, kā arī dienas kārtības ietekmi uz mediju un medija ietekmi uz sabiedrību. Darbā izmantota kvalitatīvā pētījuma metode – dziļā intervija un kvantitatīvā pētījuma metode – kontentanalīze. Darba beigās veikta kvantitatīvās analīzes kvalitatīvā analīze. Veiktais pētījums izmantojums kā viena no daļām laikraksta satura analīzē.en_US
dc.description.abstractThe Annotation The target of Bachelor paper "Changes of News Format "Lauku Avīze"/"Latvijas Avīze" starting with January 2003 till December 2005" is to make out: -what determines the choice of news, -what kinds of news are dominated, -is news - framing are successful in the reflection, -what makes media agenda settings? Theoretical part explains, what is the new, what are the criterion of new value, how essential is mechanism of news - framing, what is the role of gate - keepers, as well as suggestions about media influence to society. The Qualitative Research Method (deep interview) and Quantitative Research Method (content analysis) are used in Bachelor paper. At the end of paper author has made Qualitative Analysis of Quantitative Analysis. Completed research has been used as the one of the part of newspaper content analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZiņu formāta maiņa “Lauku Avīzē”/ “Latvijas Avīzē” no 2003. gada janvāra līdz 2005. gada decembrimen_US
dc.title.alternativeLatvijas Avīze (January 2003 – December 2005): The Effect of Format Changes on Content and Audience; Marketing Activities to Popularise the Medium in the Latvian Press Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record