• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā

Thumbnail
View/Open
309-15952-Kondratovica_Anna_ak07094.pdf (512.4Kb)
Author
Kondratoviča, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba nosaukums ir „Latvijas Universitātes sabiedrisko attiecību nozīme un realizācija Sporta Servisa centrā”. Pētījuma teorētiskā bāze ir veidota uz tādu autoru kā T.Hunt, Dž. Grunigs u.c. sarakstīto literatūru par sabiedriskajām attiecībām, organizāciju veidošanu un SA lomu tajās. Empīriskajā daļā ir divas pētniecības metodes – intervija un anketēšana. Šī darba mērķis ir noskaidrot, cik liela nozīme un realizācija ir sabiedriskajām attiecībām Latvijas Universitātes Sporta Servisa centrā. Darbs sastāv no septiľām nodaļām, kurās ietilpst teorētiskāa un praktiski pētnieciskā daļa, tām seko secinājumi un pielikumi. Atslēgas vārdi: sabiedriskās attiecības, sports, Latvijas Universitāte
 
Bechelore paper title is "University of Latvia's public relations role and realization of Sports Service Center". Theoretical base is built on such authors as T. Hunt, J.. Grunigs literature for public relations, organization development and PR role in them. Empirical part of two research techniques - interview and questionnaires. This work aims to clarify the importance of marketing and public relations are of Latvian University Sports Service Center. The work consists of seven chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, sport, University of Latvia
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24527
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV