Twitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments Latvijā: satura analīze
Автор
Lulle, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ļisicina, Linda
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Twitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments Latvijā: satura analīze”.
Darba ietvaros analizēti 10 Latvijas uzľēmumu Twitter.com profilu ieraksti laika periodā no 2009. gada decembra līdz 2010. gada februārim, kopumā 2780 ieraksti.
Darba mērķis ir veikt Latvijas uzľēmumu Twitter.com profilu satura analīzi, lai noteiktu, kā Twitter.com tiek izmantots kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments.
Darbā ir divas teorētiskās nodaļas par sabiedriskajām attiecībām un sociālajiem medijiem, metodoloģijas nodaļa par kontentanalīzi un daļēji strukturētajām intervijām, kā arī empīriskā daļa, kurā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati.
Galvenie secinājumi ir – Twitter.com kā korporatīvo sabiedrisko attiecību instruments tiek izmantots divvirzienu komunikācijai, kas gan ir ļoti ierobežota, tādējādi pilnībā neaizmantojot visas Twitter.com piedāvātās iespējas.
Atslēgvārdi: Twitter.com, sociālie mediji, mikroblogošana, satura analīze, sabiedriskās attiecības Theme of this bachelor paper is „Twitter.com as a corporate public relations tool in Latvia: content analysis”.
The framework of bachelor paper’s analysis is 10 Latvian company profiles in microblogging platform Twitter.com. Analysis encircles entries in the time period from December, 2009 to February, 2010, overall 2,780 entries.
The goal of this paper is to carry out content analysis of tweets posted in Twitter.com profile’s of Latvian companies in order to identify the way how Twitter.com is used as a public relations tool.
Bachelor paper is built on two theoretical chapters about public relations and social media, methodology chapter about content analysis and semi-structured interviews and the empirical chapter with description of Twitter.com in Latvia and analysis of research results.
A main conclusion is that Twitter.com as corporate public relations tool is used to perform two-way communication model with publics, but in limited way without using all provided potentialities.
Keywords: Twitter.com, social media, microblogging, content analysis, public relations