Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorSmelters, Ģirtsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:05Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other18101en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24545
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „Video reklāmu kino teātrī „Forum Cinemas” efektivitāte un auditorijas attieksmes pētījums.” Darbā izvirzītā hipotēze- skatītājiem video reklāmas kino teātrī patīk, bet vāji paliek atmiņā. Darba mērķi ir izpētīt auditorijas attieksmi pret video reklāmu, kā arī izpētīt video reklāmu efektivitāti. Darba teorētisko pamatojumu veido teorijas par masu komunikāciju, kino, reklāmu, auditoriju. Pētījuma metodoloģija ietver daļēji strukturēto interviju un aptaujas anketēšanu. Pētījumā noskaidroti kino teātra apmeklētāju paradumi, attieksme pret video reklāmu kino teātrī un mērīta reklāmas efektivitāte. Pētījuma rezultātā secināts, ka lielākā daļa auditorijas reklāmu pirms filmām neuztver negatīvi, tā nav traucējoša, skatītāji mērķtiecīgi no reklāmas neizvairās. Taču redzēta reklāma atmiņā paliek vāji un ir efektīva tikai pie pārdomāta un veiksmīga mediju plāna. Darba struktūru veido trīs teorētiskās nodaļas, pielietotā metodoloģija un darba pētnieciskā daļa. Tām seko secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Atslēgvārdi: „Forum Cinemas”, reklāma, auditorija, kinoteātris.en_US
dc.description.abstractBachelor paper issue: Efficiency of video adverts in movie theatre „Forum Cinemas” and research of audience attitudes.” The hypothesis of the paper- cinema audience enjoys the video advertisements, but remembers them poorly. The aim of the bachelor paper is to explore the audience’s attitude towards video advertisements as well as to explore the efficiency of video advertisements. The theoretical basis of the paper consists of theory of mass communication, advertising, cinema and audience. Research methods include semi-structured interview and survey- a questionnaire. The research work finds that largest part of the audience doesn’t perceive video advertisements negatively, advertisements are not disturbing and cinema goers are not tended to avoid the advertisements on purpose. However, advertisements seen, poorly remains in memory and are effective only when used in smart media planning. The structure of the work consists or three theoretical parts, methodology and empirical part. Then come conclusion, source list and appendices. Keywords: “Forum Cinemas”, advertising, audience, cinema theatre.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVideo reklāmu kino teātrī „Forum Cinemas” efektivitāte un auditorijas attieksmes pētījumsen_US
dc.title.alternativeEfficiency of video advertisements in movie theater "Forum Cinemas" and audience attitudes researchen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record