dc.contributor.advisor | Rupā, Ulrika | en_US |
dc.contributor.author | Smelters, Ģirts | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:27:05Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:27:05Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 18101 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24545 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma: „Video reklāmu kino teātrī „Forum Cinemas” efektivitāte un auditorijas attieksmes pētījums.”
Darbā izvirzītā hipotēze- skatītājiem video reklāmas kino teātrī patīk, bet vāji paliek atmiņā. Darba mērķi ir izpētīt auditorijas attieksmi pret video reklāmu, kā arī izpētīt video reklāmu efektivitāti.
Darba teorētisko pamatojumu veido teorijas par masu komunikāciju, kino, reklāmu, auditoriju. Pētījuma metodoloģija ietver daļēji strukturēto interviju un aptaujas anketēšanu. Pētījumā noskaidroti kino teātra apmeklētāju paradumi, attieksme pret video reklāmu kino teātrī un mērīta reklāmas efektivitāte.
Pētījuma rezultātā secināts, ka lielākā daļa auditorijas reklāmu pirms filmām neuztver negatīvi, tā nav traucējoša, skatītāji mērķtiecīgi no reklāmas neizvairās. Taču redzēta reklāma atmiņā paliek vāji un ir efektīva tikai pie pārdomāta un veiksmīga mediju plāna.
Darba struktūru veido trīs teorētiskās nodaļas, pielietotā metodoloģija un darba pētnieciskā daļa. Tām seko secinājumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi.
Atslēgvārdi: „Forum Cinemas”, reklāma, auditorija, kinoteātris. | en_US |
dc.description.abstract | Bachelor paper issue: Efficiency of video adverts in movie theatre „Forum Cinemas” and research of audience attitudes.”
The hypothesis of the paper- cinema audience enjoys the video advertisements, but remembers them poorly. The aim of the bachelor paper is to explore the audience’s attitude towards video advertisements as well as to explore the efficiency of video advertisements.
The theoretical basis of the paper consists of theory of mass communication, advertising, cinema and audience. Research methods include semi-structured interview and survey- a questionnaire. The research work finds that largest part of the audience doesn’t perceive video advertisements negatively, advertisements are not disturbing and cinema goers are not tended to avoid the advertisements on purpose. However, advertisements seen, poorly remains in memory and are effective only when used in smart media planning.
The structure of the work consists or three theoretical parts, methodology and empirical part. Then come conclusion, source list and appendices.
Keywords: “Forum Cinemas”, advertising, audience, cinema theatre. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Video reklāmu kino teātrī „Forum Cinemas” efektivitāte un auditorijas attieksmes pētījums | en_US |
dc.title.alternative | Efficiency of video advertisements in movie theater "Forum Cinemas" and audience attitudes research | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |