Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBartkēviča, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:06Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19006en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24553
dc.description.abstractUN ATSLĒGVĀRDI Hokejam kā sporta veidam Latvijā vienmēr ir bijusi īpaša vieta, taču ar kluba Rīgas „Dinamo” parādīšanos nozīme un popularitāti ir tikai augusi. Latvijas hokeja kluba Rīgas „Dinamo” faniem un sabiedrībai kopumā jau no 2009. gada novembra ir pieejama unikāla pārtikas produktu līnija ar zīmolu „Dinamo Rīga”. Zīmolam ir bijusi iespēja pierādīt sevi patērētājiem, un tirgus ir parādījis, kuri no sākotnēji piedāvātajiem produktiem ir guvuši atzinību, bet kuri tomēr nomainīti ar citiem vai izņemti no apgrozības. Latvijas sabiedrībai ir bijusi iespēja vairāk nekā divu gadu garumā lietot šos produktus un tādējādi atbalstīt šo hokeja klubu. Lai noskaidrotu sabiedrības attieksmi pret dažādo zīmola „Dinamo Rīga” pielietojumu, kas šajā gadījumā ir uz Latvijā ražotiem pārtikas produktiem, tika veiktas intervijas gan ar projekta iniciatoriem, kas skaidroja savu galveno mērķi – ar projekta palīdzību atvieglot hokeja kluba finansiālo stāvokli. Kā arī iesaistītie uzņēmumi, kas palīdzēja noskaidrot, kā veidota šī sadarbība un kādi mērķi un uzdevumi ir sasniegti, un kā tas ir izdevies. Aptaujāti arī 200 respondenti, no kuriem hokeja klubu atpazina 199 respondenti, kas ir ļoti augsts rādītājs, turklāt 121 jūtas, kā šīs komandas fans. Augstais atpazīstamības līmenis un uzņēmēju sniegtā informācija dod lielisku iespēju pārliecināties par sabiedrības attieksmi pret šo zīmolu un tā dažādo pielietojumu. Atslēgas vārdi: Zīmols „Dinamo Rīga” Komunikācija Patērētāja uzvedībaen_US
dc.description.abstractAND THE KEY WODRS Ice hokey as one of the shapes of sport has always had a special place in Latvia and after a new team Rigas “Dinamo” appearing it has become even more popular and important. The fans of ice hokey team Rigas “Dinamo” and the rest of society have had a chance to try out the products from product line with brand “Dinamo Rīga” since the November of 2009. The brand has had plenty of time to proof it self to the consumers and the market has shown which of products that where included in this product line in the beginning have gained recognition, but which have been taken out from market or replaced with others. More than two years the society of Latvia has had a chance to use these products and support this team. To clarify the attitude of society for the different kind of brand “Dinamo Riga” use, which in this particular situation is on food products that are made in Latvia, interviews took place with the initiators of project, who explained their mane goal – with the help of project to improve the financial state of ice hokey team. As well there where two interviews with the companies that work in this project, to help understand how the cooperation was made and what goals and assignments are completed and how they succeeded it. Inquiry was made with 200 respondents from which 199 did know the ice hokey team that is a very high indicator besides 121 said that is a fan of this team. The high indicator of identification of this ice hokey team and the information that companies gave lets us to verify about the societies attitude for this brand and its different use. Key words: Brand “Dinamo Riga” Communication Consumer behavioren_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrības attieksme pret zīmola "Dinamo Rīga" dažādo pielietojumuen_US
dc.title.alternativeThe attitude of society for the different use of brand "Dinamo Riga"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record