Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorJurjure, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:10Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22156en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24580
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Organizāciju atpazīstamība un komunikācija ar studējošajiem jauniešiem: “Tellus” un “AIESEC” gadījumi Darba mērķis: izpētīt „Tellus” un „AIESEC” organizāciju atpazīstamību studējošo jauniešu auditorijā, analizēt nepilnības ārējās komunikācijas sistēmās un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Mērķa sasniegšanai tika izmantotas kvalitatīvās datu vākšanas metodes – intervijas ar organizāciju „Tellus” un „AIESEC” ārējo sakaru koordinatoriem un biedriem, lai izprastu organizāciju darbību kopumā, to ārējo komunikācijas sistēmu un informācijas izplatīšanu studējošo jauniešu auditorijā. Mērķa sasniegšanai tika izmantota arī kvantitatīvā datu vākšanas metode – anketēšana, kas palīdzēja konstatēt, cik informēti ir jaunieši par Jauniešu organizācijām „Tellus” un „AIESEC”, kā arī identificēt informācijas nodošanas nepilnības organizāciju ārējās komunikācijas sistēmās. Teorētiskajā pamatojumā tika apskatītas organizācijas pazīmēs, identitāte, tēls, reputācija, zīmols, komunikācijas process un modeļi, kā arī jauniešu personības veidošanās posms, viņu intereses un vajadzības pēc teorētiskajām nostādnēm. Darba empīriskā un analītiskā daļa sastāv no 3 pētījumiem – intervijām ar „Tellus” un „AIESEC” ārējo sakaru koordinatoriem, intervijām ar „Tellus” un „AIESEC” organizāciju biedriem un studējošo jauniešu aptaujas. Aptauja tika veikta 6 reģionu Latvijas universitātēs, respondentu skaits 200. Pētījuma rezultāti apkopoti, izanalizēti, salīdzināti ar „Tellus” un „AIESEC” ārējo sakaru koordinatoru un biedru intervijām. Darbs ir veidots 3 daļās. Pirmajā daļā ir teorētiskais pamatojums, otrajā daļā metožu pielietojuma izklāsts un trešajā darba daļā ir metožu rezultātu analīze, secinājumu apkopošana un priekšlikumu izstrāde. Nozīmīgākie secinājumi: Organizāciju komunikāciju un atpazīstamību vislielākajā mērā ietekmē organizāciju budžets, jauniešu mērķauditorijas mainīgums katru gadu, kā arī jauniešu vēlēšanās vai nevēlēšanās meklēt un apgūt jaunu informāciju. Atslēgas vārdi: “Tellus”, “AIESEC”, komunikācija, studējošie jaunieši, atpazīstamība, atgriezeniskā saite.en_US
dc.description.abstractBachelor paper theme: Recognition of organisations and their communication with studying young people: "Tellus" and "AIESEC" cases. The aim of the paper: To explore the recognition of „Tellus” and „AIESEC” organisations between studying young people, to analyze gaps in the external communication systems and to develop proposals for their improvement. The aim of the paper was achieved by using qualitative methods of data collection – interviews with the external relations coordinators and members of the organisations "Tellus" and "AIESEC" which helped to understand how the organisations work, the external communication system of the organisations and the dissemination of information among studying young people. To achieve the aim of the paper quantitative data collection method – survey was also used to help identify how many young people are aware of youth organizations "Tellus" and "AIESEC", as well as identify gaps in information flow in the external communication systems. In the theoretical justification the signs, identity, image, reputation, brand and characteristics of organisation were described as well as the communication process, models and the personality development of the young people, their interests and needs. The empirical and analytical part of the paper consists of 3 researches – interviews with "Tellus" and "AIESEC" external relations coordinators and organization members and surveys with studying young people. The survey was carried out in six universities from different regions in Latvia and the number of respondents was 200. The study results are summarized, analyzed, compared with interviews of "Tellus" and "AIESEC" external relations coordinators and members. The paper is divided in three parts. In the first part is a theoretical basis, in the second part – the description of methodes used in the paper and in the third part – the analysis and conclusion of the results and suggestions for communication improvement. The most important conclusions: Budget of the organisations, variability of the target audience of young people and willingness or unwillingness of young people to search and learn new information are the most important factors that influence the communication and recognition of the organisations. Keywords: “Tellus”, “AIESEC”, communication, studying young people, recognition, feedback.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleOrganizāciju atpazīstamība un komunikācija ar studējošajiem jauniešiem: "Tellus" un "AIESEC" gadījumien_US
dc.title.alternativeRecognition of organizations and their communication with studying young people: "Tellus" and "AIESEC" casesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record