Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava, Lauraen_US
dc.contributor.authorBirina, Beatriseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:12Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:12Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23909en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24592
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mediēts atvadu rituāls Latvijas drukātajos un interneta medijos: slavenību Maikla Džeksona un Vitnijas Elizabetes Hjūstones bēru gadījumi” un darbs sastāv no trim daļām: teorijas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aplūkota slavenības jēdziens un tā loma populārajā kultūrā, mediju rituāla un mediju notikuma skaidrojums un dalījumi. Darba metodoloģijā autore apraksta divas pētniecības metodes, kuras tālāk izmantotas pētījumā: kvantitatīvā kontentanalīze un kritiskā diskursa analīze. Empīrijas daļā tiek veikta analīze, lai noskaidrotu kā šāds mediju notikums kā slavenību nāve un bēru ceremonija izmaina drukāto un interneta mediju dienas kārtību, kā arī, kā mediji atspoguļo mirušo slavenību. Iegūtie rezultāti liecina, ka slavenības nāve kļūst par būtisku mediju notikumu, jo tam pastiprināti seko līdzi mediji, kas, savukārt, piesaista lielāku auditorijas uzmanību. Atslēgas vārdi: populārā kultūra, slavenība, mediju rituāls, mediju notikums.en_US
dc.description.abstractThe main subject of this paper is “Mediated funeral ritual in Latvian print and online media: the case of celebrity funerals of Michael Jackson and Whitney Elizabeth Houston”. The paper consists of three parts: theoretical, methodological and research part. The theoretical part explores celebrity typology, the meaning in popular culture and theories of a media ritual and media event. The author focuses on one type of media event - ceremonies. The methodology part describes two research methods: quantitative contentanalysis and critical discourse analysis. The research part is made of analysing how media routine is affected by the event of celebrity funeral and how the media reflects on the celebrity that has passed away. The results indicate that the death of a celebrity becomes an important media event, as media coverage is bigger than usual a larger audience is attracted. Key words: popular culture, celebrity, media ritual, media event.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMediēts atvadu rituāls Latvijas drukātajos un interneta medijos: slavenību Maikla Džeksona un Vitnijas Elizabetes Hjūstones bēru gadījumien_US
dc.title.alternativeMediated funeral ritual in Latvian print and online media: the case of celebrity funerals of Michael Jackson and Whitney Elizabeth Houstonen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record