Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorUmalas, Dženetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24320en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24596
dc.description.abstractBakalaura darbā „Aviokompānijas „airBaltic” mārketinga komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos facebook un Twitter” apskatīta uzņēmuma īstenotā komunikācija šajos sociālajos medijos, noskaidrots auditorijas vērtējums un viedoklis. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par sociālajiem medijiem, to veidiem, tuvāk aplūkoti sociālie tīkli Facebook un Twitter, kā arī nodaļas par mārketingu, mārketinga komunikāciju un mārketinga komunikāciju sociālajos medijos. Empīriskajā daļā veikta kvalitatīvā kontentanalīze, airBaltic komunikācijas satura, frekvences un intensitātes izpētei, kā arī apkopoti aptauju dati par īstenotajām komunikācijas praksēm sociālajos tīklos Facebook un Twitter. Darbā secināts, ka abu sociālo tīklu īstenotās komunikācijas principi ir atšķirīgi, kā arī konstatēti trūkumi. Darba struktūru veido teorētiskā, empīriskā, metodoloģiskā daļa un secinājumi nobeigumā. Atslēgvārdi: sociālie mediji, mārketinga komunikācija, airBaltic, atgriezeniskā saiteen_US
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis „Airline "airBaltic" marketing communication with customers in social networks Facebook and Twitter” focuses on company’s implemented communication in those social media along with the audience opinion. Theoretical part consists of sections about social media, social media types, classification and deeper insight of Facebook and Twitter, sections about marketing, marketing communication and social media marketing communication. Empirical part includes content analysis of airBaltic’s social media to evaluate communication content, frequency, intensity, as well performed audience survey about communication practices on Facebook and Twitter. The study concludes that company implements different communication strategies in different social media, and several weaknesses are discovered. The structure of work consists of theoretical part, methodology, empirical part and conclusion in the end. Keywords: social media, marketing communication, airBaltic, feedbacken_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAviokompānijas "airBaltic" mārketinga komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos facebook un Twitteren_US
dc.title.alternativeAirline "airBaltic" marketing communication with customers in social networks Facebook and Twitteren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record