Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorUpeniece, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:15Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:15Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27440en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24616
dc.description.abstractDarba tēma ir „Swedbank” AS zīmola maiņas stratēģija: iekšējās komunikācijas aspekts. Pētniecības problēma: zīmola maiņas procesā darbinieki tiek pakļauti riskam informācijas trūkuma dēļ, kas var radīt neefektivitāti darba gaitā un ietekmēt bankas stabilitāti un attīstību. Teorētiskā daļā aplūkots zīmola jēdziens, būtība, vērtības, identitāte un korporatīvā zīmola jēdziens. Aplūkota iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmuma darbībā, iekšējās komunikācijas nozīme zīmola pozicionēšanā. Darbā izmantota anketēšanas metode, nosakot darbinieku, vadītāju informētība par zīmola maiņu. Intervijas, datu analīze kampaņas efektivitātes mērījumiem. Aptaujas anketēšana darbinieku apmierinātības pētījuma veikšanai. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, empīriskās daļas un pētnieciskās daļas. Secinājumiem, izmantotās literatūras, pielikumiem. Atslēgas vārdi: iekšējā kampaņa, zīmola maiņa, darbinieki, vadītāji, informācijas kanāli, plūsma.en_US
dc.description.abstractThe title is „Swedbank” AS brand identity change strategy: internal communication aspect. Explorative area: in brand changing process personal subjected risk of low information and it can affect bank stability and development. Theory looks brand concept, values, identity and corporate brand concept. Discuss internal communication in organizations, meaning brand building. Research set by two questionnaire methods, interviews and data analysis. Bachelor contains theoretically part, empiric and explorative parts. Conclusions, bibliography, appendix. Key words: internal campaign, brand changing, personal, leaders, information channels, process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Swedbank" AS zīmola maiņas stratēģija: iekšējās komunikācijas aspektsen_US
dc.title.alternative"Swedbank" AS brand identity change strategy: internal communication aspecten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record