Latvijas Radio 2 paštēla, mediju vides tēla (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv laika posmā no 2011. gada jūnija līdz 2012. gada jūnijam) un reālās auditorijas tēla salīdzinājums
Autor
Čirksta, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ronis, Armins
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba „Latvijas Radio 2 paštēla, mediju vides tēla (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv laika posmā no 2011. gada jūnijam līdz 2012. gada jūnijam) un reālās auditorijas tēla salīdzinājums” mērķis ir izpētīt trijās vidēs pastāvošos tēlus un tos savstarpēji salīdzināt, lai noskaidrotu visās trijās vidi veidojošajās mērķauditorijās pastāvošo redzējumu par Latvijas Radio 2.
Darba teorētiskā daļā aplūkoti vairāki komunikācijas zinātņu teorētiskie pieņēmumi par tēlu un organizācijas tēlu, tā funkcijām, īpašībām un organizācijas tēla izveides pieņēmumiem. Bakalaura darba teorētiskā bāze ir balstīta Klausa Mertena tēla teorijā.
Latvijas Radio 2 tēlu interneta plašsaziņas līdzekļos, reālās auditorijas vidē un LR2 paštēls ir pētīts izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzi, semantisko diferenciāli, aptauju un daļēji strukturēto interviju.
Atslēgvārdi: Latvijas Radio 2, tēls, organizācijas tēls. The aim of the bachelor thesis "Latvian Radio 2 self-image, the media image (TvNet.lv, Delfi.lv, Apollo.lv of period June 2011. – June 2012.) and the real audience image comparison" is to explore the current discourse of each image and compared with each other to find out existing views about Latvian Radio 2.
In theoretical part of research author describes several communication sciences theoretical assumptions of the image and the organization image, as well as image features, attributes and how organizational image develops. Mainly theoretical part is based on approaches of Klauss Merten image theory.
Methodology of research work is based on qualitative content analysis, semantic differential, surveys and semi-structured interviews.
Keywords: Latvian Radio 2, the image, organization image.