Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorLaicāne, Elīzaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30163en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24645
dc.description.abstractBakalaura darba tēma - „Patērniecības ziņojumi jauniešu auditorijai: žurnālā "Sīrups" publicēto reklāmu analīze”. Darba mērķi ir veikt izpēti un analīzi, lai noteiktu, kādi patērniecības ziņojumi tiek vēstīti jauniešiem ar reklāmu starpniecību konkrētajai mērķauditorijai adresētā preses izdevumā, un veikt izpēti, lai noteiktu, kā konkrētajā žurnālā ievietotās reklāmas ietekmē mērķauditorijas patēriņa paradumus un veicina viņu identitātes konstruēšanas procesu. Bakalaura darba teorētiskajā daļā raksturota identitātes izpratne, patērētāju sabiedrība un ietekme uz tās identitātes veidošanos, masu mediju nozīme jauniešu identitātes veidošanās procesā, jaunieši kā patērētāji, žurnāls kā masu medijs. Par bakalaura darba praktiskajām pētnieciskajām metodēm izmantotas kontentanalīze un strukturētās intervijas. Atslēgvārdi: identitāte, patērniecība, jaunieši, masu mediji, jauniešu žurnāli, "Sīrups".en_US
dc.description.abstractTheme of the bachelor thesis - „Reports of consumerism to youth audience: analysis of advertisements published in the magazine "Sīrups". Goals of the study is to do research and analysis to define what kind of consumerism reports are notificated to youth audience with the help of advertisements in the magazine which is provided to the specific target audience and to do resarch to define how the advertisements in the specific magaizne influence consumption habits and promote the construction process of identity of the target audience. In the theoretical part there are described the understanding of identity, consumer society, mass media meaning in the process of youth identity formation, youth as cosumers, magazine as mass media. As the practical research methods there are used contentanalysis and structured interviews. Keywords: identity, youth, mass media, youth magazines, "Sīrups".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePatērniecības ziņojumi jauniešu auditorijai: žurnālā "Sīrups" publicēto reklāmu analīzeen_US
dc.title.alternativeReports of consumerism to youth audience: analysis of advertisements published in the magazine "Sīrups"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record