Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorRudziša, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:21Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32183en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24660
dc.description.abstractEkonomiskās krīzes apstākļos ikviens uzņēmums vēl asāk izjūt konkurenci, katrs klients ir ļoti augstu vērtējams, tāpēc šobrīd ir laiks, kad svarīgi novērtēt to, cik daudz uzņēmums ir rūpējies par saviem klientiem, darbiniekiem, sabiedrību kopumā un kādu reputāciju uzņēmums ir ieguvis, jo tas ir uzņēmuma veiksmīgas darbības pamats. Klienta izvēles pamatā nav tikai cena vai produkta vizuālā pievilcība! Izveidojušās attiecības, sadarbības pieredze, informācija par uzņēmumu publiskajā telpā, atsauksmes u.tml. – tas viss kopā ir tas, kāpēc cilvēki izdara izvēli par labu viena vai otra uzņēmuma piedāvājumam. Darba mērķis ir izpētīt SIA „Latvija Statoil” reputāciju uzņēmuma klientu – privātpersonu – vērtējumā, un izdarīt secinājumus par to, kas ir tās īpašības, kuras klienti vērtē un gaida no uzņēmuma puses, un pierādīt to, ka neskatoties uz krīzes apstākļiem, patērētāju izvēlē par labu noteiktam produktam liela loma ir uzņēmuma reputācijai.en_US
dc.description.abstractIn economic crisis, every company stronger feels competition, each customer is highly appreciated so now is the time when it is important to assess how much the company took care of it’s customers, employees, society in general, and how kind of reputation the company has achieved, because it is the base for company’s successful operation. Customers’ selection is not based solely on price or product visual attractiveness! Established relationships, cooperation experience, information about company in the public space, comments, etc..- all this together is why people make a choice of one or the other company’s offering. The goal of this work is to investigate the Ltd „Latvia Statoil” reputation of the company’s customers - individuals - assessment and draw conclusions about what are the qualities that are valued by customers and what kind of qualities are waiting from the company, and prove that, despite the crisis conditions, consumer preferences are affected very much by company’s reputation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSIA "Latvija Statoil" reputācija uzņēmuma klientu vērtējumāen_US
dc.title.alternativeLtd "Latvia Statoil" customers' evoluation of company's reputationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record