Sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojums a/s „Latvenergo” reputācijas veicināšanai
Author
Krastiņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Šī darba tēma – „Sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojums a/s „Latvenergo” reputācijas veicināšanai”.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par sabiedrisko attiecību instrumentiem un reputāciju, noskaidrot to pielietojumu a/s „Latvenergo” reputācijas veicināšanai. Pētījumā izmantota gan kvantitatīvā, gan kvalitatīvā pētniecības metode. Darba ietvaros veikta elektroniska aptauja un divas intervijas, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi.
Pētījuma periods ir no 2013. gada 15. novembra līdz 2013. gada 25. decembrim. Darba kopējais apjoms ir 69 lapaspuses, neieskaitot titullapu, apzīmējumu sarakstu, izmantoto literatūras sarakstu un pielikumus. Tas satur 20 attēlus un 5 pielikumus.
Atslēgvārdi: Sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību instrumenti, sabiedrisko attiecību stratēģija, sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana, reputācija, Latvenergo. This work’s theme – “Use of public relations tools for „Latvenergo" JSC reputation building”.
Work target is to find public relations tools for a/s „Latvenergo” reputation building based on public relations and reputation theories. Work carried out within electronic survey, two interviews, conclusions and proposals. The quantitative and qualitative research methods are used in this work.
Research period is from 15st of November until 25st of December, Year 2013. The work total amount - 69 pages, except front page, list of denominations, list of literature and attachments. It contains 20 pictures and 5 attachments.
Key words: public relations, public relations tools, public relations strategy, public relations campaign planning, reputation, Latvenergo.