Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorBeķeris, Paulsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38962en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24718
dc.description.abstractLatvijas sabiedrībā par meža nozari pastāv stereotipi, kas balstīti uz nepatiesu informāciju. Savā bakalaura darbā „Stereotipi Latvijas sabiedrībā par Latvijas meža nozari” esmu noskaidrojis galvenos no šiem stereotipiem, kā arī apzinājis sabiedrības grupas, kurās tie visbiežāk izplatīti. Pētījumā esmu izmantojis Henrija Taifela stereotipu teoriju. Stereotipu identificēšanai kā sekundāros datus izmantoju iepriekš veiktus pētījumus. Sava darba ietvaros veicu sabiedrības viedokļa pētījumu, izmantojot aptaujas un mediju satura analīzes metodes. Interneta aptauju balstīju uz Dona Dilmana metodoloģiju. Mediju satura analīzi veicu, izmantojot kvalitatīvo diskursa analīzes metodi, tekstos meklējot vispārējos ziņu rāmējumus pēc Džeimsa Tankarda metodes. Uz mana pētījuma rezultātiem iespējams veidot meža nozares sabiedrisko attiecību stratēģiju. Atslēgvārdi: Latvijas meža nozare, stereotipi Latvijas sabiedrībā, sabiedrības aptauja, mediju saturas analīze, rāmējumi mediju tekstosen_US
dc.description.abstractThere are stereotypes about Forest sector in Latvia’s society, that don’t corresponds to the truth. In May Bachelor Paper „Stereotypes About Latvian Forest Industry in Latvia’s Society” I have determined essential stereotypes and identified major groups in society that carries them. My research is based on Henri Taifel theory of stereotyping. To identify stereotypes, as secondary data I used previous made researches and carried out public opinion research, using survey methodology and media content analysis. I used internet survey based on Don Dillman methodology. For media content analysis I used qualitative discourse analysis, searching for generic news frames in texts, basing on James Tankard empirical method. There can be constructed a public relations strategy based on results of my research. Keywords: Latvian Forest Industry, stereotypes in Latvia’s society, public survey, media content analysis, framing in media textsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleStereotipi Latvijas sabiedrībā par Latvijas meža nozarien_US
dc.title.alternativeStereotypes About Latvian Forest Industry in Latvia’s Societyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record