Seksualitātes atspoguļojums 2012. gada žurnāla "Privātā Dzīve" vizuālajos materiālos
Author
Melkere, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Pētnieciskā darba tēma ir „Seksualitātes atspoguļojums 2012. gada žurnāla "Privātā Dzīve" vizuālajos materiālos”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kā tiek demonstrēta seksualitāte žurnālā "Privātā Dzīve". Darbs ir veidots balstoties uz Toma Reiherta (Tom Reichert) teoriju par seksualitātes atainojumu reklāmā un medijos. Darbs ir strukturēts četrās daļās – teorijas daļā aplūkotas autoru atziņas par reklāmu, slavenībām un seksualitāti, metodoloģijas daļā aprakstītas teorijas par kvantitatīvo vizuālo kontentanalīzi un semiotisko analīzi, empīriskajā daļā veikts pētījums par seksualitātes atainošanu žurnālā "Privātā Dzīve", secinājumu un rezultātu daļā aprakstīti darba rezultāti un iegūtās atziņas. The theme of research paper is "Reflection of sexuality in visual materials of magazines "Privātā Dzīve" in year 2012". Aim of paper is to define if and how sexuality is being demonstrated in magazine "Privātā Dzīve". The work is made based on theory of Tom Reichert about reflection of sexuality in commercials and media. Work is structured in four parts – in theoretical part authors’ recognitions upon commercials, celebrities and sexuality are being over viewed, in methodological part theories upon quantitative visual content analysis and semiotic analysis are described, in empirical part research upon reflection of sexuality in magazine "Privātā Dzīve" is carried out, in conclusion and results part results and gained knowledges are being described.