Reputācijas vadība publiskajā sektorā - Līvānu novada pašvaldības gadījuma analīze
Author
Tarāsova, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Reinholde, Iveta
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Reputācijas vadība publiskajā sektorā – Līvānu novada pašvaldības gadījuma analīze” autore analizē reputācijas konceptu un reputācijas vadību publiskajā sektorā. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajā daļā iegūto informāciju, analizējot esošo Līvānu novada pašvaldības darbību reputācijas veidošanā un pētot Lielbritānijas Vietējo Pašvaldību asociācijas „Reputation 2” kampaņas gadījuma analīzi un virtuālās fokusgrupas diskusijas rezultātus, piedāvāt risinājumus Līvānu novada pašvaldības reputācijas vadības uzlabošanai. Autore secina, ka Līvānu novada pašvaldība nav efektīvi veidojusi savu reputāciju un piedāvā iespējamos risinājumus.
Atslēgas vārdi: reputācijas vadība publiskajā sektorā, publiskais sektors, reputācija, leģitimitāte, iesaistītās puses This bachelor thesis “Public sector reputation management - a Līvāni district local government case analysis” analyses the concept of reputation and reputation management in the public sector. The purpose of this thesis is to analyze the theoretical literature considering the theme, to study the state of the current Līvāni district local government reputation management and to give suggestions about how to improve it, while taking into account a case analysis of “Reputation 2” campaign by Local Government association and a virtual focus group interview. The author concludes that the Līvāni district local government hasn’t yet succeeded at managing its reputation and suggests the possible solutions.
Keywords: public sector reputation management, public sector, reputation, legitimacy, stakeholders