• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reputācijas vadība publiskajā sektorā - Līvānu novada pašvaldības gadījuma analīze

Thumbnail
Открыть
309-41312-Tarasova_Dana_dt11024.pdf (1.059Mb)
Автор
Tarāsova, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Reinholde, Iveta
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā „Reputācijas vadība publiskajā sektorā – Līvānu novada pašvaldības gadījuma analīze” autore analizē reputācijas konceptu un reputācijas vadību publiskajā sektorā. Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajā daļā iegūto informāciju, analizējot esošo Līvānu novada pašvaldības darbību reputācijas veidošanā un pētot Lielbritānijas Vietējo Pašvaldību asociācijas „Reputation 2” kampaņas gadījuma analīzi un virtuālās fokusgrupas diskusijas rezultātus, piedāvāt risinājumus Līvānu novada pašvaldības reputācijas vadības uzlabošanai. Autore secina, ka Līvānu novada pašvaldība nav efektīvi veidojusi savu reputāciju un piedāvā iespējamos risinājumus. Atslēgas vārdi: reputācijas vadība publiskajā sektorā, publiskais sektors, reputācija, leģitimitāte, iesaistītās puses
 
This bachelor thesis “Public sector reputation management - a Līvāni district local government case analysis” analyses the concept of reputation and reputation management in the public sector. The purpose of this thesis is to analyze the theoretical literature considering the theme, to study the state of the current Līvāni district local government reputation management and to give suggestions about how to improve it, while taking into account a case analysis of “Reputation 2” campaign by Local Government association and a virtual focus group interview. The author concludes that the Līvāni district local government hasn’t yet succeeded at managing its reputation and suggests the possible solutions. Keywords: public sector reputation management, public sector, reputation, legitimacy, stakeholders
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24742
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV