Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktorsen_US
dc.contributor.authorStrazda, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43786en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24774
dc.description.abstractTēma – Vizuālās pārliecināšanas līdzekļi parfimērijas reklāmās sieviešu dzīvesstila žurnālos “Santa”, “Cosmopolitan”, “Lilit” (2006, 2009). Pētnieciskais jautājums: Vai atšķiras izmantoto vizuālās pārliecināšanas līdzekļu pielietojums 2006. un 2009. gadā? Darba uzdevums – atlasīt parfimērijas reklāmas, apkopot tās un izanalizēt. Teorētiskajā pieejā tiek aplūkota reklāmas teorija par tās galvenajām sastāvdaļām, tās ietekmi. Pamatā tiek ņemta Paula Messaris teorētiskā bāze par vizuālās pārliecināšanas līdzekļiem. Metodoloģijas daļā tiek izmantota kvalitatīvā pētniecības metode – semiotiskā analīze un kvantitatīvā pētniecības metode – anketēšana. Rezultāti – pielietotie vizuālās pārliecināšanas līdzekļi būtiski neatšķiras analizētajās 66 reklāmās aplūkotajos gados. Atslēgas vārdi: reklāma, vizuālās pārliecināšanas līdzekļi, semiotikaen_US
dc.description.abstractTheme – Visual persuasion in advertising perfume in women's lifestyle magazines "Santa", "Cosmopolitan" and "Lilit" (2006, 2009). Research question: Are the different means of visual persuasion application 2006th and 2009th year? Terms of reference – select perfume ads, they gather and analyze. The theoretical approach is viewed ads Theory of the key components of its impact. Basically, Paul is taken Messaris theoretical basis of visual persuasion tools. Part of the methodology used qualitative research method - a semiotic analysis and quantitative research method – survey. Results - The applicable means of visual persuasion is not significantly different in advertisements discussion here 66 years. Keywords: advertising, visual persuasion, semioticsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVizuālās pārliecināšanas līdzekļi parfimērijas reklāmās sieviešu dzīvesstila žurnālos "Santa", "Cosmopolitan" un "Lilit" (2006, 2009)en_US
dc.title.alternativeVisual persuasion in advertising perfume in women's lifestyle magazines "Santa", "Cosmopolitan" and "Lilit" (2006, 2009)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record