Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorHatilova, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:40Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9866en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24822
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni pārliecināšanas kampaņas vēstījumam: Tele2 mobilo sarunu priekšapmaksa kartes Zelta Zivtiņa reklāmas kampaņas gadījums”. Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta pārliecināšana reklāmas kampaņās uzmanības ekonomikā, tiek aplūkota uzmanības piesaistīšana pārliecināšanas vēstījumam reklāmas kampaņās un tiek apskatīti uzmanības piesaistoša vēstījuma raksturojumi. Pētījuma mērķi ir noskaidrot, ar kādiem uzmanības piesaistīšanas paņēmieniem pārliecināšanas komunikācijā visefektīvāk var piesaistīt auditorijas uzmanību reklāmas kampaņas vēstījumam un, kādi paņēmieni tiek izmantots Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa reklāmas kampaņā. Pētījumam tika izmantota gadījuma analīze un video materiālu kontentanalīze. Atslēgvārdi: uzmanības ekonomika, pārliecināšanas teorija, vēstījuma varbūtējs detalizētas apstrādes modelis, emocijasen_US
dc.description.abstractThe theme of the master’s paper is “Methods of Drawing Attention for the Persuasion Campaign Message: the Case of Tele2 Mobile Phone Conversations prepayment Card Zelta Zivtina”. In the theoretical part of the paper there are persuasion in the advertising campaigns of the attention economy discussed, drawing attention for the persuasion message in the advertising campaigns considered, and characteristics of attention drawing message examined. The purpose of the research is to ascertain what methods of drawing attention can be used in persuasive communication to attract the attention of the audience for the message of the advertising campaign the most efficiently, and what methods are used in advertising campaign of Tele2 prepayment card Zelta Zivtina. The case analysis and content analysis of video materials were used. Keywords: attention economy, persuasion theory, a prospective detailed processing model of the message, emotions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzmanības piesaistīšanas paņēmieni pārliecināšanas kampaņas vēstījumam: "Tele 2" mobilo sarunu priekšapmaksas kartes "Zelta zivtiņa" reklāmas kampaņas gadījumsen_US
dc.title.alternativeMethods of Drawing Attention for the Persuasion Campaign Message: the Case of "Tele2" Mobile Phone Conversations Prepayment Card "Zelta zivtiņa"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record