dc.contributor.advisor | Rūmnieks, Rihards | en_US |
dc.contributor.author | Ramba, Ieva | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:42:07Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:42:07Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 16279 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24971 | |
dc.description.abstract | Par darba mērķi tika izvirzīta uzdevumu komplekta izveide datorgrafikā vidusskolai atbilstoši informātikas mācību priekšmeta standartam, kas stājies spēkā ar 2009./2010. mācību gadu.
Darba rezultātā ir izstrādāti uzdevumi katrai stundai un temata noslēguma pārbaudes darbi rastrgrafikā un vektorgrafikā.
Darbā iekļauti metodiskie norādījumi uzdevumu izmantošanai, pārbaudes darbu vērtēšanas kritēriji un ieteicamā vērtēšanas skala.
Darbā aplūkota datorgrafikas apguvei izmantojamā mācību literatūra un programmatūra un novērtēta to piemērotība mācību priekšmeta standarta prasību realizēšanai. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of the diploma paper was to create a set of exercises in computer graphics for secondary school, according to IT curriculum that came into effect in school year 2009/2010.
The practical result of this paper is exercises for each lesson, including final tests in raster graphics and vector graphics.
Diploma paper includes specific guidance for the exercises, evaluation criteria for final tests and recommended evaluation scale.
The Paper describes teaching literature and software that could be used for learning computer graphics, and assesses their suitability for teaching the subject. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Uzdevumu komplekts datorgrafikas apguvei vidusskolā | en_US |
dc.title.alternative | A Set of Exercises in Computer Graphics for Highschool | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |