Ceļu satiksmes simulācija trīsdimensiju datorspēles videi
Author
Blūmentāls, Eduards
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Zuters, Jānis
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Izstrādājot datorspēles var rasties nepieciešamība trīsdimensiju vidē realizēt ceļu satiksmes simulāciju, kas var izrādīties nopietns izaicinājums, jo dažkārt pat populārās un augsti novērtētās datorspēlēs, kas sevī ietver ceļu satiksmes simulāciju un attēlošanu, satiksmes aģentu uzvedībā novērojamas kļūdas.
Šajā darbā tiek apspriestas metodes un paņēmieni, ar kuru palīdzību iespējams realizēt ceļu satiksmes simulāciju datorspēles vidē. Izmantojot Unity3d dzinēju un datorspēļu izstrādes rīku, tiek izstrādāta DSCSS (Datorspēles Ceļu Satiksmes Simulators) pamata versija. DSCSS tiek izstrādāts kā praktisks piemērs autora piedāvātajiem risinājumiem ceļu satiksmes simulācijas realizēšanai datorspēles vajadzībām. In computer game development there might be a need to create a road traffic simulation in a 3d computer game environment. This can be a challenging task, as even some of the most popular and highly rated games that include traffic simulation and visualization show mistakes in behavior of traffic agents.
This work discusses methods and techniques which can be used to implement road traffic simulation in a computer game environment. By using Unity3d game engine and game development tool, basic version of game road traffic simulator DSCSS is developed. DSCSS is meant as a practical example to demonstrate the techniques proposed by the author to implement road traffic simulation in games.