dc.contributor.advisor | Vasiļjeva, Alina | en_US |
dc.contributor.author | Grīnvalds, Edgars | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:42:25Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:42:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 38307 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25092 | |
dc.description.abstract | Ar jēdzienu „Sociālās spēles” apzīmē tādas videospēles, kas piedāvā spēlētājiem sacensties vai sadarboties vienam ar otru. Sākotnēji sociālās spēles bija pieejamas tikai globālā tīmekļa pārlūkprogrammās, turklāt spēlēm varēja piekļūt tikai caur sociālo portālu, tomēr attīstoties tehnoloģijām tās ir pieejamas uz mobilajām ierīcēm un drīzumā arī uz televizoriem. Maģistra darbs ir izdalīts trīs daļās.
Darba pirmajā daļā ir apkopota informācija par videospēļu attīstību un saikni ar sociālajiem portāliem. Šajā daļā ir apkopota informācija par šobrīd populārākajiem sociālajiem tīkliem un spēļu izstrādi šajos portālos.
Darba otrajā daļā autors salīdzināja pieejamās platformas sociālo spēļu izstrādei, kā arī ar tām saistītās programmēšanas valodas. Aplūkotas tādas valodas kā C++, Java, Objective-C, C#, uc..
Darba trešajā daļā autors aprakstīja spēles prototipa izstrādi uz trijām platformām: tiešsaistei, mobilajām ierīcēm un SMART televizoriem. Šajā daļā ir aprakstīti svarīgākie punkti izstrādē. | en_US |
dc.description.abstract | With the concept of "social games" refers to a video game that offers players compete or cooperate with each other. Initially, social games were only available in the World Wide Web browsers, and games could be accessed only through a social portal. Currently social games is available trought mobile devices and in the near future they will be available trought SMART TV sets. Master's thesis is divided into three parts.
The first part gives information about video game development timeline and connection with social sites. This part summarizes the currently popular social networks, and game development on these sites.
In the second part author compared available platform for social gaming development, as well as related programming languages, such as C + +, Java, Objective-C, C #, etc..
In the third part author describes the development of a prototype game on three platforms: online, mobile devices and smart TVs. This part describes the key points of development. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Sociālo spēļu izstrāde un publicēšana | en_US |
dc.title.alternative | Social game development and publishing | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |