Show simple item record

dc.contributor.advisorVasiļjeva, Alinaen_US
dc.contributor.authorGrīnvalds, Edgarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:25Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38307en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25092
dc.description.abstractAr jēdzienu „Sociālās spēles” apzīmē tādas videospēles, kas piedāvā spēlētājiem sacensties vai sadarboties vienam ar otru. Sākotnēji sociālās spēles bija pieejamas tikai globālā tīmekļa pārlūkprogrammās, turklāt spēlēm varēja piekļūt tikai caur sociālo portālu, tomēr attīstoties tehnoloģijām tās ir pieejamas uz mobilajām ierīcēm un drīzumā arī uz televizoriem. Maģistra darbs ir izdalīts trīs daļās. Darba pirmajā daļā ir apkopota informācija par videospēļu attīstību un saikni ar sociālajiem portāliem. Šajā daļā ir apkopota informācija par šobrīd populārākajiem sociālajiem tīkliem un spēļu izstrādi šajos portālos. Darba otrajā daļā autors salīdzināja pieejamās platformas sociālo spēļu izstrādei, kā arī ar tām saistītās programmēšanas valodas. Aplūkotas tādas valodas kā C++, Java, Objective-C, C#, uc.. Darba trešajā daļā autors aprakstīja spēles prototipa izstrādi uz trijām platformām: tiešsaistei, mobilajām ierīcēm un SMART televizoriem. Šajā daļā ir aprakstīti svarīgākie punkti izstrādē.en_US
dc.description.abstractWith the concept of "social games" refers to a video game that offers players compete or cooperate with each other. Initially, social games were only available in the World Wide Web browsers, and games could be accessed only through a social portal. Currently social games is available trought mobile devices and in the near future they will be available trought SMART TV sets. Master's thesis is divided into three parts. The first part gives information about video game development timeline and connection with social sites. This part summarizes the currently popular social networks, and game development on these sites. In the second part author compared available platform for social gaming development, as well as related programming languages, such as C + +, Java, Objective-C, C #, etc.. In the third part author describes the development of a prototype game on three platforms: online, mobile devices and smart TVs. This part describes the key points of development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleSociālo spēļu izstrāde un publicēšanaen_US
dc.title.alternativeSocial game development and publishingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record