Pasta pakalpojumu sniedzēja strukturētu informācijas avotu integrācijas platforma
Автор
Zariņš, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bičevska, Zane
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Uzņēmumam, kurš ir vadošais pasta pakalpojumu sniedzējs Latvijā, eksistē vairākas neatkarīgas klientu un biznesa sistēmas. Tās izveidotas uz dažādām programmatūras platformām un ieviestas dažādos laikos, kas jau vēsturiski ir radījis problēmas ar datu integritāti.
Šajā darbā tiek apskatītas esošās sistēmas, kuru integrācija dažādos līmeņos un funkcionalitātē vienotajā platformā būtu obligāta, ieskicētas uzņēmuma jaunās platformas prasības, izpētīti līdzīgie pasta pakalpojumu sniedzēju risinājumi ārvalstīs un izveidots integrācijas platformas prototips.
Izveidotā pasta pakalpojumu sniedzēja strukturētu informācijas avotu integrācijas platformas prototipa funkcionalitāte koncentrējas uz lielākajām izmaiņām uzņēmuma klientiem – kopēju autorizācijas mehānismu un nopirkto preču, pakalpojumu grozu. Papildus šai funkcionalitātei realizēti arī vairāki citi pieslēgumi uzņēmuma sistēmām. Company who is market leader at postal services in Latvia has number of independent customers and business systems, which are based on different software platforms and are implemented at different times. It has created problems with data integrity ever since.
This work examines the current systems, which integrity at different levels and functionality is mandatory, sketches company's business representative’s requirements for the new integration platform, explores similar foreign postal services providers similar solutions and new platform prototype is created.
Functionality of the new Mail service provider’s structured information sources integration platform concentrates on biggest innovations for company's clients - common authorization mechanism and purchased goods and services basket. Additionally some services are created for connections to other enterprise systems