Produkta virzīšana tirgū SIA "Bauskas alus"
Author
Gūts, Zintis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūzs, Kārlis
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis – izpētīt uzņēmuma SIA „Bauskas alus” darbību un tā ražotā dzēriena „Veselība” raksturojumu un noietu, atklājot pozitīvos aspektus un trūkumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kas saistīti ar izvēlētā produkta izpēti un plāna izstrādāšanu Latvijas tirgum. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, tiek izmantotas ekonomiskās analīzes, salīdzināšanas un grupēšanas metodes. Tiek apskatīta uzņēmuma ekonomiskā darbība un pozīcija, kādā uzņēmums atrodas tirgū. Par pētījuma avotiem galvenokārt dominē fundamentāli zinātniski pētījumi par mārketingu, mārketinga pasākumiem un mārketinga komunikācijām.
Darbs izmantojams kā ideju radīšana tirgvedības pasākumiem, jo darbā tiek apskatīts uzņēmums un tā dzēriens „Veselība”, kā arī izveidots produkta virzīšanas plāns noteiktam laika posmam.
SIA „Bauskas alus” ir stabils uzņēmums ar tendenci attīsties un modernizēties. Produkts „Veselība” ir dabīgs un kvalitatīvs dzēriens, bet tā iepakojums (tara) ir neparocīgs patērētājam. Vajadzētu izstrādāt dzērienam „Veselība” tādu iepakojumu, lai tas būtu ērts un viegli pielietojams patērētājam, kā arī ieviest produktam dažāda tilpuma iepakojumus.
Atslēgvārdi: tirgus, mārketings, produktu virzīšana, pārdošana, sadale, tirdzniecība. The aim of the bachelor paper is to explore the operation of an enterprise ‘Bauskas alus’ Ltd and the characteristics and sales of its produced drink ‘Veselība’, finding out the positive aspects and drawbacks, as well as to work out suggestions concerning the exploration of the selected product and the development of a plan for the Latvian market. In order to achieve the aim of the bachelor paper, the economic analysis, comparative and grouping methods will be used. The economic operation of the enterprise and its position in the market will be surveyed. The sources of the research predominantly are fundamental scientific researches on marketing, marketing measures and marketing communications.
The research may be used for generating ideas for marketing measures, as the enterprise and its drink ‘Veselība’ are surveyed here, as well as a marketing plan for a certain time period is developed.
‘Bauskas alus’ Ltd is a stable enterprise with a tendency to develop and modernise. The product ‘Veselība’ is a natural and qualitative drink, but its packaging is inconvenient for the consumer. Such packaging for the drink ‘Veselība’ should be devised that would be convenient and easy to use for the consumer, as well as packaging of different capacity should be introduced for the product.
Key words: market, marketing, product promotion, sale, distribution, trade.