Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorUļičkina, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:38Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:38Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11713en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25150
dc.description.abstractInternets 21.gadsimtā kalpo gan kā informatīvais avots, gan kā tiešā mārketinga dzinējs, gan arī kā atsevišķs tirgus komercijas darījumu taisīšanai. Viens no populārākām e-komercijas piemēriem ir tūrisma pakalpojumu pārdošana online. ASV, Āzijas un Eiropas valstīs e-tūrisms attīstās neticami ātros tempos, tomēr Latvijā tas tikai nesen sācis attīstīties. Maģistra darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā ir apskatīta interneta būtība, e-komercijas un e-tūrisma pamatjautājumi. Otrā daļa satur ārzemju valstu pieredzi e-tūrismā, kā arī tiek novērtēts tūroperatora AS ALIDATURS konkurētspējas līmenis tūrisma nozarē Latvijā. Trešajā daļā tiek analizēti Latvijas patērētāju aptaujas rezultāti un tūrisma nozares ekspertu intervijas, kuru pamatā tika sniegti priekšlikumi AS ALIDA TURS e-tūrisma ieviešanai. Darbs sastāv no 86 lappusēm, 23 attēliem un shēmām, 3 tabulām, 3 pielikumiem, 59 informācijas avotiem. Atslēgvārdi: e-komercija, e-tūrisms, online tūrisms.en_US
dc.description.abstractInternet has been used as an information source, as a marketing engine, and also as a market for a e-business. One of the most popular e-businesses is electronic tourism. E-tourism has been developing in America, Asian and also European countries incredibly fast for the past 10 years. Whatsoever, Latvian market has just started to develop its virtual market segments. The thesis consists of three parts. In the first part the author explores the Internet essence, electronic commerce and e-tourism. In the second part the author makes the research of world’s experience in e-tourism. The author is examining AS ALIDA TURS competitiveness in a Latvian tourism market. In the third part the author analyses the results of the Latvian consumers’ questionnaire and experts interviews to advise AS ALIDA TURS to bring in online booking. The thesis consists of 86 pages, 23 images, 3 tables and 3 enclosures, 59 used literature sources. Keywords: e-commerce, e-tourism, online tourism.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleE-TŪRISMA NOZARES ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS LATVIJĀen_US
dc.title.alternativeTHE OPPORTUNITIES OF THE LATVIA E-TOURISM INDUSTRY'S DEVELOPMENTen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record