dc.contributor.advisor | Karnups, Viesturs Pauls | en_US |
dc.contributor.author | Pētersons, Dagnis | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:42:46Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:42:46Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 18527 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25191 | |
dc.description.abstract | Latvijas Universitātes Starptautisko ekonomisko attiecību fakultātes studenta – Dagņa Pētersona diplomdarbs „Latvijas uzņēmuma attīstības iespējas citās ES valstīs” iesniegts augstākā profesionālā bakalaura grāda iegūšanai starptautisko ekonomisko attiecību nozarē.
Diplomdarba vadītājs - Asoc. prof. Dr. oec. V.P. Karnups.
Diplomdarbā aprakstītas konkrēta Latvijas uzņēmuma (A/S Dzintars) attīstības iespējas kādā no Eiropas Savienības valstīm (Vācijā). Darbā izpētīta nozares attīstība, Vācijas kultūra un uzņēmējdarbības vide, valsts nodokļu sistēma, Vācijas kosmētikas tirgus, kā arī uzņēmuma galvenie konkurenti Latvijā un Vācijā. Darbā ir aprakstītas nepieciešamās mārketinga aktivitātes un citu uzņēmumu pieļautās kļūdas, uzņēmumam ieejot jaunā tirgū.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt, vai Latvijas uzņēmumam ir iespējas ar savu produkciju ielauzties citos ES tirgos, un kā to vislabāk izdarīt.
Darba izstrādes gaitā tika izmantotas sekojošas analīzes metodes: salīdzinājuma metodes, analizēšanas metodes un eksperta intervijas metode.
Rezultāti liecina par to, ka izvēlētās valsts tirgus ir pievilcīgs autora izvēlētā uzņēmuma attīstībai.
Darba apjoms ir 79 lapas, tai skaitā 1 attēla, 2 tabulas un 1 pielikums. Darbā ir izmantoti 36 informācijas avoti – statistikas dati, preses izdevumi, mācību literatūra, un interneta publikācijas.
Atslēgas vārdi: bizness, attīstība, tirgus izpēte, kosmētikas tirgus. | en_US |
dc.description.abstract | Thesis „Latvian company expansion in others EU countries” by student of The Faculty of International Economic Relations, University of Latvia Dagnis Petersons submitted to acquire higher professional bachelor's degree in international economic
relations industry.
Thesis supervisor: Asoc. Professor, Dr.oec. V.P. Karnups.
Thesis describes the development possibilities for specific company from Latvia (A/S “Dzintars”) in a country of European Union (Germany). Work investigates the development of the specific sector, the German culture and business environment, the national tax system, the German cosmetics market, as well as the company's main competitors in Latvian and German markets. Thesis describes the necessary marketing activities and mistakes made by other companies when entering to a new market.
Main objective of this thesis is to investigate if company from Latvia has a opportunities to break into other EU markets with their products and how to do it bests.
Following analytical methods was used to create a thesis: comparison method, method of analytics and interviews with experts of industry.
The results show that the market of country which was selected is
attractive for the author’s selected company.
Thesis consists of 79 pages including 1 image, 2 tables and 1 annex. 36 sources of information were used to create thesis: statistics, press publications, educational literature and online publications.
Keywords: business, development, market research, the cosmetics market. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Ekonomika | en_US |
dc.title | Latvijas uzņēmuma attīstības iespējas citās ES valstīs | en_US |
dc.title.alternative | Latvian company expansion in others EU countries | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |