Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorBeļska, Liānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20983en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25219
dc.description.abstractIzstrādāts maģistra darbs “SIA “DC restorāni” mārketinga komunikācijas stratēģijas attīstīšana”. Maģistra darbam tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi – izanalizēt un izpētīt uzņēmuma stratēģisko plānu, tā izstrādi, nozīmīgumu un nepieciešamību ar mērķi izstrādāt uzņēmuma mārketinga komunikāciju stratēģijas attīstības iespējas. Maģistra darbs ir strukturēts četrās daļās. Pirmajā daļā, balstoties uz teoriju, ir veikta tirgus ietekmējošo faktoru analīze, apskatīti pakalpojumu tirgus faktori un to ietekme uzņēmuma darbībā. Otrajā maģistra darba daļā autore apskata vispārējo SIA “DC restorāni” darbības raksturojumu definējot uzņēmuma misiju, vīziju un stratēģiskos mērķus. Darba trešajā daļā ir apskatīta viena no lielākajām uzņēmuma reklāmas kampaņām “Pavisam cita kafija” un interneta kampaņa “Cēsu alus akcija”. Ceturtajā daļā darba autore apkopo veiktās aptaujas rezultātus, to visu pamatojot ar ekspertu intervijā iegūtajiem rezultātiem, lai darba nobeigumā veidotu maģistra darba secinājumus un priekšlikumus SIA “DC restorāni” mārketinga komunikācijas stratēģijas attīstībai un ilgtspējīgai darbībai. Maģistra darbs sastāv no 83 lapaspusēm un tajā iekļauti 13 attēli un 6 tabulas. Atslēgas vārdi : Double Coffee, mārketinga komunikāciju stratēģija, pakalpojumu tirgus, ietekmējošie faktori, reklāmas kampaņa.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis "Development of Ltd. "DC restaurants” marketing communications strategy". In Master's thesis are defined the following objectives - to analyze and explore the company's strategic plan, its development, importance and the need with the target to develop company's marketing communications strategy development possibilities. Master's thesis is structured in four parts. In the first part, based on theory, the analysis of factors influencing the market has been carried out, discussed factors of the market of services and their impact to the company's activities. In the second part of the Master thesis the author examines the overall Ltd. „DC restaurants” operating characteristics defining the company's mission, vision and strategic objectives. The third part deals with one of the biggest advertising campaigns of the company - "Totally another coffee" and the Internet campaign "Cesis beer campaign. In the fourth part the author summarizes the results of a survey carried out, and all of it bases on the outcomes of the expert interview. At the final part of the Master thesis the author gives the conclusions and proposals for Ltd. „DC restaurants” marketing communication strategy development and sustainable operation. Master's thesis consists of 83 pages and there are included 13 pictures and 6 tables. Keywords : Double Coffee, marketing communication strategy, services marketing, influencing factors, advertising campaigns.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "DC restorāni" mārketinga komunikācijas stratēģijas attīstīšana.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing communication strategy at DC restorāni Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record