Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Lailaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21169en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25222
dc.description.abstractMaģistra darba pētījums izstrādāts par tēmu “Konkurence Latvijas reklāmas nozarē un nacionālo reklāmas aģentūru konkurētspēja” Darba mērķis ir balstoties uz Portera (Porter) piecu konkurences dzinējspēku teorētiskajām nostādnēm izpētīt konkurences situāciju Latvijas reklāmas nozarē un skaidrot nacionālo reklāmas aģentūru konkurētspēju ietekmējošos faktorus. Lai veiktu konkurences situācijas izpēti, darbā tika analizēti konkurences teorētiskie aspekti, citu autoru pētījumi reklāmas nozarē, izvēlēta pētījuma veikšanas un analīzes metodika. Tika izpētīta un novērtēta kopējā situācija reklāmas nozarē, noteiktas nozares īpatnības un tās attīstības tendences. Darbā tika izanalizēti statistikas dati par Latvijas reklāmas nozari, izpētīta reklāmas aģentūru konkurences vide Latvijā, noteikti konkurētspējas faktori nacionālajām un starptautiskajām reklāmas aģentūrām un tika izstrādāts modelis Latvijas reklāmas aģentūru konkurētspējas priekšrocību noteikšanai. Pētījuma novitāte ir Latvijas reklāmas aģentūru konkurētspējas faktoru izpēte, jo līdz šim šāda veida izpēte netika veikta. Atslēgas vārdi konkurence, konkurētspējas faktori, konkurētspējas priekšrocība, Latvijas reklāmas nozare, nacionālā reklāmas aģentūra, starptautiskā reklāmas aģentūraen_US
dc.description.abstractThe theme of this study is “Competition in Latvian advertising industry and the competitiveness of national advertising agencies.” The aim was to investigate the case of competition in Latvian advertising industry and to explain the factors influencing national agencie’s competitiveness. The theoretical aspects of competition, other author’s studies in the advertising industry were analysed and the method of conducting and analysing the study was chosen in order to investigate the case of competitiveness. The general situation in advertising industry was examined and evaluated industrie’s features and developmental tendencies were defined. In this study statistical data of Latvian advertising industry and the medium of competition between advertising agencies were examined and analysed and finally the model of detecting the advantage of competitiveness in Latvian advertising agencies was elaborated. The novelty of this study is the examination of competitiveness factors in Latvian advertising agencies as no such studies had been conducted before. Key words: Competition, the factors of competitiveness, advantage of competitiveness, Latvian advertising industry, national advertising agency, international advertising agencyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleKonkurence Latvijas reklāmas nozarē un nacionālo reklāmas aģentūru konkurētspējaen_US
dc.title.alternativeCompetition in the Latvian Advertising Industry and the Competitiveness of the National Advertising Agenciesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record