• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nišu attīstība tūrisma nozarē pasaulē un Latvijā.

Thumbnail
View/Open
303-23035-Nišu_attīstība_tūrisma_nozarē_pasaulē_un_Latvijā.pdf (1.966Mb)
Author
Silniece, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Latvijas tūrisma tirgū starp tūrisma uzņēmumiem valda intensīva konkurence, tomēr pastāv attīstības iespējas. Svarīgi meklēt jaunas iespējas un potenciālu attīstīt jaunus produktus šajā vidē un izmantot jaunākās pasaule tendences. Pētījuma mērķis : Atklāt iespējas Latvijā attīstīties specializētiem nišu produktiem un potenciālās iespējas, ka Latvijā piepildās Andersona garās astes scenārijs. Darba uzdevumi : •Atklāt potenciālās iespējas, kādas paver Andersona garās astes teorija Latvijas tūrisma tirgū gan izejošā, gan ieejoša tūrisma attīstībai; •Veikt Latvijas tūrisma nozares analīzi un tendences, kuras novērojamas šobrīd ienākošajā un izejošā tūrismā; •Veikt anketēšanu Latvijas tūrisma nozarē, lai noskaidrotu, kāda ir šī brīža situācija un izejot no tās mēģinātu prognozēt iespējas nākotnē; •Izpētit, kādas ir Latvijas iespējas kā tūristu galamērķim un kāds ir Latvijas vispārīgs potenciāls kā nišas galamērķim; Pētījuma rezultāti parādīja, ka konkurence starp Latvijas tūrisma uzņēmumiem tik tiešām ir intensīva, bet joprojām pastāv iespējas jaunu un specializētu produktu ienākšanai tirgū. Uzņēmumiem svarīgi veidot sadarbību ar citiem tūrima pakalpojumu sniedzējiem un iegūt viņu uzticību, jo nopietnas barjeras ienākšanai tirgū augstas diferensācijas vai izplatīšanas kanālu dēļ nepastāv. Plašas un vēl neapzinātas iespējas paver interneta vide, kur jāturpina pētījumi par jaunu produktu potenciālu izveidi un pārdošanu. Pasaules skatījumā, kad aizven vairāk parādās nišu produkti un iespējas aizvien šaurākai specializācijai Latvija var kļūt par pievilcīgu nišas galamērķi. Kā parāda darba ietvaros veiktie pētījumi, tad nepieciešams turpināt pētījumus par tūrisma produktiem, kas varētu piesaistīt pasuales tūristu uzmanību šim galamērķim. Kā viena no iespējām ir šī galamērķā sadarbība ar populārākajiem tūristu galamērķiem. Svarīgi veidot galamērķa zīmolu, kas apmierina visu ieinteresēto pušu intereses.
 
ANOTATION Among Latvian tourism companies in Latvian market is intense competition, but there is still possiblities for development. It is important to look for new possibilities and for potential to develop new products in this environment using the world modern trends in tourism. Survey target: Discover possibilities to develop area niches and potential possibilities for development of Anderson long tail scenario. Work tasks : •Discover potential possibilities what Anderson long tail teory can offer for Latvian incoming and outgoing tourism; •Analyze tourism area of Latvia incoming and outgoing tourism evelopment; •Perform questionair in Latvian tourism area to understand what is situation at the moment and depending on results to forecast future trends; •Perform overall possibilities for Latvia as tourists destination and potential as the niche destination in the world; The questionaire results shows that competition among Latvian tourism companies ir intense, but there is still possibilities to enter and develop new and specialized products. It is essential for companies to maintain cooperation with other tourism service companies and gain their trust as there is no important entrance barriers because of highly differentiated product or distribution chanel. Wide and still undiscovered possibilities oofer internet and online marketing tools, where it is worth to keep survey for new product development and distribution ways. Latvia can have the potential to become an attractive niche destination, when there is developing niches and more specialized products in the world. It is essential to keep surveys for tourism products in Latvia, that have potential to attract world tourist attention. As one of main possibilities is cooperation with most popular destinations that are close to Latvia. It is essential to develop serious destination brand that brings benefits for all the interested sides.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25257
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV