Show simple item record

dc.contributor.advisorDubra, Elenaen_US
dc.contributor.authorKuzins, Oskarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24263en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25270
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mazumtirdzniecības uzņēmumu loma Latvijas tautsaimniecībā un to attīstības veicināšana” Mazumtirdzniecība un tās attīstība ir neatņemama Latvijas ekonomikas sastāvdaļa, tā būtiski ietekmē gan Latvijas ekonomiku, gan patērētāju ikdienu. Bakalaura darba mērķis - uz teorētiskās analīzes bāzes, noteikt iespējamos attīstības pasākumus mazumtirdzniecības uzņēmumiem tuvākajos gados, kā arī izstrādāt secinājumus un galvenos priekšlikumus turpmākai attīstībai. Bakalaura darba pirmajā daļā ir apskatīts mazumtirdzniecības jēdziens un funkcijas, kā arī mazumtirdzniecības uzņēmumu veidi un tirdzniecības sadale. Otrā daļa sastāv no mazumtirdzniecības tendenču un attīstības perspektīvu analīzes un lielāko mazumtirdzniecības ķēžu uzņēmumu apraksta. Trešajā daļā autors analizējis mazumtirdzniecības pasākumu kopumu, ar kura palīdzību iespējams attīstīt mazumtirdzniecības uzņēmumu darbību Latvijas tirgū. Atslēgas vārdi: mazumtirdzniecība, sadales kanāli, lielveikalu tīkli.en_US
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is „ The role of Retail business in Latvia´s economy and its growth stimulating. Retail firms and its development are essential part of Latvia´s economy. It influences not only the economy itself, but also customers on day to day basis. The goal of the thesis: Theoretically analyze near future development opportunities for retail firms, conclusions and form recommendations for future growth. The first part will explain the meaning of “retail” and its concept as a business, as well as take a look at the retail firm types and commercial environment. The second contains retail business tendency, potential growth analysis and a profile of the biggest retail companies. In the last part the author analyses steps, which would allow developing a retail firm in Latvia. Key words: Retail business, distribution channels, supermarket chains, merchant association.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleMazumtirdzniecības uzņēmumu loma Latvijas tautsaimniecībā un to attīstības veicināšanaen_US
dc.title.alternativeThe role of retail business in Latvia's economy and its growth stimulatingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record