Projekts Kichas grāmatvedības pakalpojumu izveidošana
Author
Ciesmane, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Zelgalve, Elvīra
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Jebkurš bizness sākas ar ideju, kas ir biznesa sirds. Ja idejas nav, nav arī biznesa. Tādēļ veiksmīgs bizness ir jāveido uz labas idejas pamata vai arī iespējām, kura var meklēt visur. Viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc izdomāju izveidot projektu par grāmatvedības pakalpojumiem ir, jo gribu pilnībā izmantot savas prasmes sniedzot grāmatvedības pakalpojumus. Kā arī gribu būt pati sev boss.
Uzņēmumu organizācijas primārais mērķis ir veiksmīgi uzsākt uzņēmējdarbību un gūt pēc iespējas lielāku peļņu ilgtermiņa posmā. Uzņēmuma vadība noteiks arī stratēģijas mērķi, kur tiks domāts, kā palielināt uzņēmumam īpatsvaru Latvijas tirgū. Tālāk uzņēmuma vadība noteiks taktisko mērķi, kura mērķis ir pusgada laikā piesaistīt ap 20 klientiem, kas vēlreiz apstiprinātu uzņēmuma pakalpojumiem augsto kvalitāti. Pats pēdējais SIA mērķis būs operatīvais mērķis, kur tiks izvērtēts par reklāmas kampaņu un kā veidot uzņēmuma “seju”.
Uzņēmums vēl nav reģistrēts, bet uzņēmumu plānots reģistrēt 2008. gada vidū.
Projekta finansēšanas plāns būs uzņēmuma īpašnieku ieguldītā nauda un saņemtais kredīts no bankas. Any business is based on idea, which it is heart of any business. No idea, no business. Thus, successful business should be created on the basis of good idea or opportunities that may be found everywhere. One of the most important reasons, why I decided to create a Project on the accounting services is – I want to use completely my skills to render accounting services. The first goal enterprise organization is to start the business activity successfully and to realize the possibly biggest profit in the short period of time. The management of enterprise determines also the strategically objectives, which foresee, how to increase the specific weight of on the Latvian market. Further, the management of enterprise determines the tactical objectives, which aim is to attract about 20 clients during six months, which once more will confirm the high quality of the company’s services. The last goals of SIA will be the operative objectives, which where evaluated as advertising campaign and how to create the company’s image.
Company isn’t yet incorporated, but scheduled to be registered in the middle of 2008.
Plan of financing the Project includes the own funds of the company’s owners and credit, received from the bank.