Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorHokonena, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26538en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25286
dc.description.abstractMaģistra darba „Mārketinga pētījumi ekonomikas globalizācijas apstākļos” mērķis ir veikt mārketinga pētījumu funkcionēšanas īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos izpēti un izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmējiem saistībā ar mārketinga pētniecisko darbību. Pirmajā nodaļā tiek analizēta mārketinga pētījumu vieta mārketinga sistēmā un loma uzņēmējdarbībā, kā arī izpētīts mārketinga pētījumu veikšanas process un tā posmi. Otrajā nodaļā autore analizē globalizācijas procesu un apzina starptautisko mārketinga pētījumu veikšanas īpatnības, kā arī mārketinga pētījumu veikšanas ētiskās problēmas un Interneta sniegtās iespējas mārketinga pētījumu veikšanā. Trešā nodaļa veltīta pētījuma par Latvijas mārketinga pētījumu kompāniju funkcionēšanas īpatnībām rezultātu analīzei. Maģistra darbs sastāv no 95 lapām, 22 attēliem, 6 tabulām un 1 pielikuma.en_US
dc.description.abstractThe target of the master paper Marketing Researches under the Conditions of Economics Globalization is to carry out the research of the peculiarities in marketing surveys under the conditions of economics globalization and to develop proposals for the Latvian businessmen in relation to the surveys in the area of marketing. The first chapter analysis the role of marketing surveys within the marketing system and their role in general business, including the process of marketing and its stages. In the second chapter, the author analysis the globalization process and studies its peculiarities in the international marketing surveys and the ethical problems related to marketing surveys as well. The author also discusses the opportunities provided by the internet. The third chapter is devoted to the analysis of the peculiarities in the functioning of the Latvian marketing survey companies. The master paper consists of 95 pages, 22 pictures, 6 tables and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga pētījumi ekonomikas globalizācijas apstākļosen_US
dc.title.alternativeMarketing researches under the conditions of economics globalizationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record